مطالب مرتبط:
رهبر انقلاب:جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد | سخنرانی حضرت آیت الله خامنه ای درباره کشتار مردم غزه و نسل کشی
نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است
بایدن: نشانه ای از عمدی بودن فرو ریختن پل در بالتیمور وجود ندارد
نه «تهاجم نظامیِ» منتج به جنگ جهانی اول و نه «مماشاتی» که جنگ دوم را به راه اندخت؛ بایدن چگونه برای «تنش زدایی» با چین، به سیاست های کسینجر روی آورده است؟
بایدن: نشانه ای از عمدی بودن فرو ریختن پل شهر بالتیمور وجود ندارد + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 10:202024-03-27بين الملل

حامیان فلسطین سخنرانی بایدن را قطع کردند


معترضان حامی فلسطین سخنرانی «جو بایدن» در جریان کارزار انتخاباتی در ایالت کارولینای شمالی را با سر دادن شعارهایی در اعتراض به حمایت های او از جنایات رژیم صهیونیستی مختل کردند.

- معترضان حامی فلسطین سخنرانی جو بایدن در جریان کارزار انتخاباتی در ایالت کارولینای شمالی را با سر دادن شعارهایی در اعتراض به حمایت های او از جنایات رژیم صهیونیستی مختل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان سخنرانی روز چهارشنبه جو بایدن رییس جمهور آمریکا درباره حوزه بهداشت و درمان که شهر رالِی در ایالت کارولینای شمالی معترضان حامی فلسطین سخنرانی او را با سر دادن شعار در حمایت از غزه متوقف کردند.

به نوشته پایگاه ان.

بی.

سی نیوز ، محافظان امنیتی بعد از آنکه این معترضان در واکنش به صحبت های بایدن گفتند: پس بهداشت و درمان در غزه چه می شود؟ 2 نفر از آن ها را به بیرون از محل تجمع منتقل کردند.

در جریان این سخنرانی معترضان با فریاد به بایدن اعتراض کردند که بیمارستان ها در غزه بمباران می شوند و او را همدست در جنایات رژیم صهیونیستی خواندند اما رییس جمهور آمریکا در پاسخ مدعی شد: همه حق بهداشت و درمان را دارند و گفت که از مستمعین سخنرانی می خواهد نسبت به آن ها صبور باشند.


برچسب ها: ایالت کارولینای شمالی - کارولینای شمالی - سخنرانی - جنایات رژیم صهیونیستی - معترضان - حامی فلسطین - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

حامیان فلسطین سخنرانی بایدن را قطع کردند

حامیان فلسطین سخنرانی بایدن را قطع کردند