مطالب مرتبط:
بحران کمبود نیروی کادر درمان در جهان
آماده باش مدیریت بحران علوم پزشکی لرستان در پی وقوع زلزله 
لاپید: سخنرانی نتانیاهو در کنگره بحران با دولت بایدن را تشدید می کند
بحران دریای سرخ تقاضای نفت را 100 هزار بشکه افزایش داد
حمله دوباره لاپید به نتانیاهو/ سخنرانی او بحران را تشدید کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 12:552024-03-22دانش

طرح ولایت در بحران هویت و شبهات فکری به دانشجویان کمک می کند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به دوره طرح ولایت گفت: این دوره در بحران هویت و شبهات فکری به دانشجویان کمک می کند.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به دوره طرح ولایت گفت: این دوره در بحران هویت و شبهات فکری به دانشجویان کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوره طرح ولایت ویژه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور روز اول فروردین 1403 با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه در میان دانشجویان علوم پزشکی با تبریک سال نو و بهار طبیعت اظهار کرد: پیوند مبارکی بین بهار طبیعت و بهار قرآن ماه مبارک رمضان ایجاد شده، ان شاءالله به برکت امسال، خدای سبحان برکت را مضاعف تر نصیب مردم می کند.

وی با قدردانی از دانشجویان و اساتیدی که دوره معرفتی طرح ولایت شرکت کرده اند و با ذکر یاد علامه مصباح یزدی و شهید سلیمانی گفت: این ها بزرگانی هستند که امنیت نظامی و معرفتی برای ما تأمین کرده اند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان خاطره ای از استاد مصباح یزدی بیان کرد: آیت الله مصباح همواره با اندیشه های انحرافی مقابله منطقی داشت، اهل هیاهو نبود، گاهی شهید مطهری از تهران برخی از اندیشه های انحرافی را خدمت ایشان انتقال می دادند


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - دانشجویان - شورای عالی انقلاب - طرح ولایت - انقلاب فرهنگی - علوم پزشکی - شورای عالی
آخرین اخبار سرویس:

طرح ولایت در بحران هویت و شبهات فکری به دانشجویان کمک می کند

طرح ولایت در بحران هویت و شبهات فکری به دانشجویان کمک می کند