مطالب مرتبط:
شهروندان از توقف در بستر زاینده رود خودداری کنند 
30هزار مترمربع از بستر رود جاجرود رفع تصرف شد
دولت همین حالا بستر مشارکت مردم برای جهش تولید را فراهم کند
بستر سازی مشارکت مردم در جهش تولید، رسالت کلیدی مسئولان است
اعلام توقف کامل فعالیت در «ایلات» به سبب ضربات یمنی ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1403 ساعت 11:152024-03-22اجتماعي

شهروندان از توقف در بستر زاینده رود خودداری کنند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان: خروجی سد زاینده رود از بامداد امروز بمنظور جاری سازی آب در بستر این رودخانه و تامین بخشی از نیاز آبی کشت غلات کشاورزان افزایش یافت.

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باتوجه به بازگشایی زاینده رود از بامداد امروز ضروری است شهروندان از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه زاینده رود برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی خودداری کنند.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایرنا افزود: خروجی سد زاینده رود از بامداد امروز بمنظور جاری سازی آب در بستر این رودخانه و تامین بخشی از نیاز آبی کشت غلات کشاورزان افزایش یافت.

وی تاکید کرد: در این راستا برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، شهروندان و گردشگران از هرگونه استقرار و توقف در بستر رودخانه بدلیل جریان یافتن آب در مسیر رودخانه خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: بر این اساس ضروری است که عوامل شرکت آب منطقه ای، میراث فرهنگی و گردشگری، شهرداری ها و دهیاران شهرها و روستاهای در مسیر مانند شهرستان های چادگان، لنجان، مبارکه، فلاورجان، خمینی شهر، اصفهان، شرق اصفهان، هرند و اژیه در این رابطه همکاری و نظارت لازم را بعمل آورند.


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - زاینده رود - استانداری اصفهان - بحران استانداری - رودخانه - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان از توقف در بستر زاینده رود خودداری کنند

شهروندان از توقف در بستر زاینده رود خودداری کنند