مطالب مرتبط:
واریز یارانه نقدی فروردین سه دهک اول با افزایش 30 درصدی | یارانه این خانوار 4 میلیون و 500 هزار تومان شد
واریز حقوق مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش 30 درصدی /کدام خانوار ها مستمری 3 میلیون و 150 هزار تومانی دریافت می کنند
افزایش 40 درصدی نوسازی در بافت های فرسوده استان تهران طی سال گذشته
عقب ماندگیِ معیشت/ افزایش 35 درصدی دستمزد هیچ تاثیری ندارد
نارضایتی ادامه دار فعالان کارگری از افزایش 35 درصدی دستمزدها / پیشی گرفتن تورم از دستمزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 18:402024-04-09اقتصادي

افزایش 36 درصدی بارندگی های همدان/ سداکباتان 11.5 میلیون مترمکعب آب دارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: متوسط بارندگی استان همدان تاکنون 277 میلی متر بوده که این عدد نسبت به متوسط بارش درازمدت چهار درصد و نسبت به سال گذشته نیز 36 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: متوسط بارندگی استان همدان تاکنون 277 میلی متر بوده که این عدد نسبت به متوسط بارش درازمدت چهار درصد و نسبت به سال گذشته نیز 36 درصد افزایش داشته است.

رضا اخلاص مند اظهار کرد: سد اکباتان با ورودی 2200 لیتر در ثانیه در حال آبگیری است و با مدیریتی که در بخش بالا دست سد اکباتان و کنترل بندهای کشاورزی انجام شده، حدود 11.

5 میلیون مترمکعب آب ذخیره داریم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان همدان در ادامه میزان مصرف آب در همدان را 1800 تا 2000 لیتر در ثانیه عنوان و تأکید کرد: بخشی از آب مورد نیاز شهر همدان از آب های سطحی و زیرزمینی و بخشی دیگر نیز از آب سد تالوار پس از اختلاط تأمین می شود.

وی خاطرنشان کرد: در تصفیه خانه شیخی جان در مراحل مختلف، رسوب زدایی و گندزدایی انجام می گیرد سپس آب وارد شبکه های تأمین آب شهر می شود.

اخلاص مند با بیان اینکه ظرفیت تصفیه و انتقال تصفیه خانه شیخی جان 1800 لیتر در ثانیه است، یادآور شد: در حال حاضر با توجه به میزان نیاز آب شهر حدود 1400 لیتر در ثانیه آب تصفیه شده وارد شبکه می شود.


برچسب ها: استان همدان - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - همدان - شرکت آب منطقه ای - آب منطقه ای - استان - مدیر عامل شرکت آب منطقه ای
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 36 درصدی بارندگی های همدان/ سداکباتان 11.5 میلیون مترمکعب آب دارد

افزایش 36 درصدی بارندگی های همدان/ سداکباتان 11.5 میلیون مترمکعب آب دارد