مطالب مرتبط:
کمیته شورای امنیت درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به اجماع نرسید
کمیته شورای امنیت درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به اجماع نرسید
رییسی به امیر قطر: سازمان ملل و شورای امنیت به حداقل وظایف قانونی خود در محکومیت حمله به سفارت ایران عمل نکردند، لذا ایران بر اساس ماده 51 منشور ملل متحد، عملیاتی را علیه همان مراکزی که علیه ما شرارت کرده بودند، طراحی و اجرا کرد / کوچکترین اقدام علیه منافع ایران قطعا با پاسخی سهمگین،
سانچز: برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تلاش می کنیم
امیرعبداللهیان: بدلیل ناکارآمدی شورای امنیت تنها گزینه ای که باقی ماند دفاع مشروع از خود بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 07:302024-04-17بين الملل

عضویت فلسطین در سازمان ملل فردا روی میز شورای امنیت


خبرگزاری فرانسه امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع دیپلماتیک متعدد گزارش داد، شورای امنیت سازمان ملل فردا (پنجشنبه) در مورد درخواست فلسطین برای عضویت کامل در سازمان ملل رای خواهد داد.

- خبرگزاری فرانسه امروز (چهارشنبه) به نقل از منابع دیپلماتیک متعدد گزارش داد، شورای امنیت سازمان ملل فردا (پنجشنبه) در مورد درخواست فلسطین برای عضویت کامل در سازمان ملل رای خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اوایل آوریل، فلسطین نامه ای ارائه کرد که در آن خواستار تجدید بررسی درخواستش برای عضویت کامل در سازمان ملل شده بود.

در 8 آوریل، شورای امنیت سازمان ملل بررسی مجدد درخواست سال 2011 فلسطین برای عضویت در سازمان ملل را به کمیته پذیرش اعضای جدید ارجاع داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، پذیرش اعضای جدید در سازمان ملل توسط مجمع عمومی، بنا به توصیه شورای امنیت تصمیم گیری می شود که مستلزم رای موافق حداقل 9 عضو از 15 عضو شورا و عدم حق وتو از سمت پنج عضو دائمی (ایالات متحده، انگلیس، فرانسه، چین و روسیه) است.

درخواست عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل باید توسط شورای امنیت تایید شود، اما آمریکا به عنوان حامی رژیم صهیونیستی ممکن است آن را وتو کند.


برچسب ها: سازمان ملل - شورای امنیت سازمان ملل - سازمان - شورای امنیت - فلسطین - خبرگزاری فرانسه - درخواست
آخرین اخبار سرویس:

عضویت فلسطین در سازمان ملل فردا روی میز شورای امنیت

عضویت فلسطین در سازمان ملل فردا روی میز شورای امنیت