مطالب مرتبط:
سقوط مرگبار زن 19 ساله در عید دیدنی خونین محله لواسان
سقوط مرگبار زن 19 ساله در عید دیدنی خونین محله لواسان
سقوط مرگبار زن جوان در عید دیدنی خونین محله لواسان
سقوط مرگبار زن جوان در عید دیدنی خونین محله لواسان
سقوط مرگبار زن جوان در عید دیدنی محله لواسان تهران (7 فروردین 1403)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 10:402024-03-27حوادث

ماجرای سقوط مرگبار زن 19 ساله در عید دیدنی


به دنبال سقوط زن جوان از طبقه چهارم یک خانه در محله لواسان 2 متهم توسط کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ بازداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، شامگاه دوشنبه ششم فروردین ماه، صدای دلخراش سقوط زن جوانی از پشت بام یک خانه چهار طبقه سکوت محله لواسان را در هم شکست و خیلی زود این حادثه به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از زبده ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ (ویژه قتل) راهی محل حادثه شدند و جسد زن حدواً 19 ساله اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که براثر سقوط به کام مرگ فرو رفته بود؛ بررسی های اولیه نیز نشان می داد، همسایه ها قبل از این سقوط مرگبار میان متوفی و خانواده همسرش صدای مشاجره شنیده اند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، ساعتی قبل از این حادثه زن جوان با همسر و خواهر همسرش که اختلاف خانوادگی داشته مشاجره پیدا کرده و این درگیری به پشت بام نیز کشیده شده که ناگهان متوفی به پایین پرتاب شده است.

در نخستین گام همسر متوفی هدف بازجویی قرار گرفت؛ او در اظهارات ضد و نقیضی به کارآگاهان پلیس جنایی گفت: از گذشته با همسرم اختلاف داشتم؛ شب حادثه خواهرم برای عید دیدنی به خانه ما آمده بود که در جریان مهمانی بخاطر همان مشکلاتی که وجود داشت با همسرم شدیداً مشاجره کردم،


برچسب ها: پلیس آگاهی تهران بزرگ - آگاهی تهران بزرگ - پلیس آگاهی تهران - سقوط مرگبار - سقوط - پلیس آگاهی - فوریت های پلیسی 110
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سقوط مرگبار زن 19 ساله در عید دیدنی

ماجرای سقوط مرگبار زن 19 ساله در عید دیدنی