مطالب مرتبط:
رییس سازمان مدیریت بحران: تا 2 سال آینده خشکسالی در کشور به پایان می رسد!
پایان خشکسالی در کشور تا 2 سال آینده
2 سال آینده خشکسالی در کشور به پایان می رسد
خشکسالی در کشور تا 2 سال آینده به پایان می رسد |
خشکسالی در کشور تا 2 سال آینده به پایان می رسد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 22:502024-03-21سياسي

ادعای رییس سازمان مدیریت بحران : خشکسالی در کشور تا 2 سال آینده به پایان می رسد


رییس سازمان مدیریت بحران کشور به حضور همه مسئولان کشور در صحنه بحران اشاره کرد و ادامه داد: رییس جمهور دائماً مسائل را رصد و دستورهای لازم را ابلاغ می کرد و معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور نیز پیگیر موضوع بودند و در صحنه حضور داشتند.

- ادعای رییس سازمان مدیریت بحران : خشکسالی در کشور تا 2 سال آینده به پایان می رسد رییس سازمان مدیریت بحران کشور به حضور همه مسئولان کشور در صحنه بحران اشاره کرد و ادامه داد: رییس جمهور دائماً مسائل را رصد و دستورهای لازم را ابلاغ می کرد و معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور نیز پیگیر موضوع بودند و در صحنه حضور داشتند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در پنج ساله دوم خشکسالی هستیم و پیش بینی می شود این وضعیت تا یک یا 2 سال آینده به پایان برسد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمدحسن نامی پیش از ظهر امروز پنجشنبه ضمن سفر به استان خوزستان و بازدید از سد و نیروگاه دز در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: در این دوره از بارش ها و فعالیت سامانه بارشی قدرتمند در کشور و استان خوزستان، همکاری و همراهی مردم با مسئولان بود، هر آنچه که از سوی مسئولان و دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود، مردم رعایت می کردند و همین موضوع سبب شده تا شاهد مدیریت بسیار بهینه در سیلاب اخیر باشیم.


برچسب ها: رییس سازمان مدیریت بحران - سازمان مدیریت بحران - رییس سازمان مدیریت - سازمان مدیریت بحران کشور - سازمان مدیریت - مدیریت بحران - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

ادعای رییس سازمان مدیریت بحران : خشکسالی در کشور تا 2 سال آینده به پایان می رسد

ادعای رییس سازمان مدیریت بحران : خشکسالی در کشور تا 2 سال آینده به پایان می رسد