مطالب مرتبط:
بازتاب های رسانه ای عملیات ترکیبی ایران در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی + فیلم
بلینکن حمله تلافی جویانه ایران به رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
انتقام ایران پاسخی به خباثت های رژیم صهیونیستی بود
در صورت پاسخ رژیم صهیونیستی، خروج از پیمان NPT را در دستور کار مجلس قرار می دهیم
واکنش قالیباف درباره تنبیه رژیم صهیونیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 17:402024-04-14سياسي

ولایتی: فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب الوقوع است


علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل روز یکشنبه 26 فروردین 1403 با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس گفت وگو کرد.

- علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل روز یکشنبه 26 فروردین 1403 با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی در این گفت وگوی تلفنی ابتدا شهادت پسران و تعدادی از اعضای خانواده هنیه در غزه را به وی تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد: مقاومتی که فلسطینیان در طی بیش از 6 ماه گذشته انجام داده اند در طول تاریخ مبارزات معاصر و متاخر این کشور بی نظیر بود و در طی این مدت نشان داده شد که فلسطین تنها نیست بلکه مسلمانان و آزادی خواهان در سراسر جهان در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و انشاءالله این حمایت ها تا نابودی کامل رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: عملکرد مردم مومن و قهرمان فلسطین حاکی از این است که این مبارزات وارد دور تازه ای شده که در تاریخ معاصر سابقه نداشته است و اضمحلال و فروپاشی رژیم صهیونیستی که در این مدت تعداد زیادی از مردم مظلوم غزه و فلسطین را به شهادت رساند قریب الوقوع است.

ولایتی تاکید کرد: بدون تردید این همکاری های هماهنگ و همه جانبه بین کشورها و مجموعه های عضو جبهه مقاومت به صورت روزافزونی ادامه خواهد داشت.


برچسب ها: علی اکبر ولایتی - مشاور مقام معظم رهبری - رییس دفتر سیاسی حماس - رییس دفتر سیاسی - مقام معظم رهبری - ولایتی - فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب الوقوع است

ولایتی: فروپاشی رژیم صهیونیستی قریب الوقوع است