مطالب مرتبط:
حمله پهپادی اوکراین به سومین پالایشگاه بزرگ روسیه
ساقط شدن پهپاد فوق پیشرفته روسیه در دریای سیاه/درخواست وزیر خارجه آمریکا برای کمک فوری به اوکراین
ساقط شدن پهپاد فوق پیشرفته روسیه در دریای سیاه/درخواست وزیر خارجه آمریکا برای کمک فوری به اوکراین/تهدید زلنسکی به آغاز حملات گسترده در خاک روسیه
روسیه: مواد منفجره ارسال شده از اوکراین را توقیف کردیم
مسکو: آمریکا به اوکراین به عنوان «یک سرزمین ضد روسیه» نیاز دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1403 ساعت 07:552024-04-03بين الملل

سی ان ان: غرب به اوکراین برای حمله به عمق روسیه کمک می کند


شبکه خبری سی ان ان به نقل از یک منبع اوکراینی نزدیک به برنامه هواپیماهای بدون سرنشین کی یف گزارش داد که کشورهای غربی به اوکراین کمک می کنند تا پهپادهای «کامیکازه» (انتحاری) را در عمق خاک روسیه به پرواز درآورد.

- شبکه خبری سی ان ان به نقل از یک منبع اوکراینی نزدیک به برنامه هواپیماهای بدون سرنشین کی یف گزارش داد که کشورهای غربی به اوکراین کمک می کنند تا پهپادهای کامیکازه (انتحاری) را در عمق خاک روسیه به پرواز درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مقام اوکراینی که خواست نامش فاش نشود، در گفت وگو با سی ان ان توضیح داد که کی یف چگونه از پهپادهایی با برد طولانی تر و قابلیت های پیشرفته تر برای حمله به اهدافی که در بیش از 1000 کیلومتر از مرزش قرار دارند، استفاده می کند.

این منبع آگاه گفت: پروازها از قبل با متحدان ما تعیین می شوند و پهپادها از برنامه پروازی پیروی می کنند تا ما را قادر سازند با دقت چند متر، به اهداف حمله کنیم.

اقرار به دریافت مشورت و راهنمایی از خارج از اوکراین، به دنبال گزارش های متعددی است مبنی بر اینکه پرسنل غربی اطلاعات و رهنمودهایی درباره اهداف خاص در اختیار نیروهای اوکراینی قرار می دهند.

نشریه واشنگتن پست سال گذشته به نقل از یک مقام ارشد اوکراینی نوشت که سربازان اوکراینی تقریبا هرگز از سلاح های پیشرفته از جمله موشک انداز


برچسب ها: اوکراین - هواپیماهای بدون سرنشین - شبکه خبری سی ان ان - سی ان ان - کشورهای غربی - پرواز - برنامه
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: غرب به اوکراین برای حمله به عمق روسیه کمک می کند

سی ان ان: غرب به اوکراین برای حمله به عمق روسیه کمک می کند