مطالب مرتبط:
رشد کشور در همه عرصه ها در گرو توجه به اقتصاد دیجیتال است
ببینید لحظه دستگیری خفت گیران بزرگراه صدر در شمال کشور + جزییات
ثبت 20 اثر خراسان جنوبی در فهرست میراث ملی کشور و 4 اثر در فهرست میراث جهانی
ثبت 20 اثر در فهرست میراث ملی کشور و 4 اثر در میراث جهانی
سازمان بازرسی کل کشور: 13 دستگاه به درگاه ملی مجوز ها متصل نشده اند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 13:452024-04-15حوادث

دستگیری بیش از 5 هزار نفر از مجرمین و تعرض کنندگان به عرصه های ملی و جنگلی کشور


فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از تشکیل 33 هزا رو 536 پرونده قضایی و دستگیری 5 هزار و 837 نفر از مجرمین و تعرض کنندگان به عرصه های ملی و جنگلی در کشور خبر داد.

- فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور خبر داد دستگیری بیش از 5 هزار نفر از مجرمین و تعرض کنندگان به عرصه های ملی و جنگلی کشور ایسنا/لرستان فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از تشکیل 33 هزا رو 536 پرونده قضایی و دستگیری 5 هزار و 837 نفر از مجرمین و تعرض کنندگان به عرصه های ملی و جنگلی در کشور خبر داد.

سرهنگ علی ملکی آهنگران امروز 27 فروردین ماه در جمع نمایندگان تشکل های منابع طبیعی لرستان با اشاره به عملکرد یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در سال گذشته، بیان کرد: در مجموع 67 هزار و 131 تماس از مردم با سامانه 139 و 1504 ثبت شده و برای هر درخواست یک عملیات اجرایی انجام شده و عوامل گشت به بررسی و نهایتاً عملیات اجرایی پرداختند.

وی اضافه کرد: در نهایت 33 هزا رو 536 پرونده قضایی تشکیل و 5 هزار و 837 نفر از مجرمین و تعرض کنندگان به عرصه های ملی و جنگلی دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بیان کرد: همچنین در این بازرسی سه هزار و 838 دستگاه خودرو و هزار و 313 دستگاه تجهی


برچسب ها: منابع طبیعی و آبخیزداری - سازمان منابع طبیعی - منابع طبیعی - فرمانده یگان حفاظت - یگان حفاظت - آبخیزداری - فرمانده یگان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری بیش از 5 هزار نفر از مجرمین و تعرض کنندگان به عرصه های ملی و جنگلی کشور

دستگیری بیش از 5 هزار نفر از مجرمین و تعرض کنندگان به عرصه های ملی و جنگلی کشور