مطالب مرتبط:
میبد با دو بال گردشگری و دانش بنیان اوج می‎ گیرد
کری خوانی عبدالکریم حسن برای مدافع پرسپولیس؛ کجایی کنعانی؟
شکوه پرواز با بال های زنانه
جزء خوانی قرآن کریم در تبریز
قاضی و وکیل دو بال فرشته عدالت هستند به شرطی که هر دو دغدغه عدالت داشته باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 19:202024-04-06اجتماعي

کانون پرورش فکری و کتابخانه ها دو بال ترویج کتاب خوانی هستند


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: کانون پرورش فکری و کتابخانه ها دوبال برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه هستند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: کانون پرورش فکری و کتابخانه ها دوبال برای ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه هستند.

رضا داوری امروز، 18 فروردین ماه در بازدید از کتابخانه مرکزی خرم آباد، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی ما ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در بین کودکان و نوجوانان است و آمادگی همکاری با امور کتابخانه های عمومی در جهت اجرای برنامه های فرهنگی و کتاب محور را در طول سال و مناسبت های مختلف داریم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل بیشتر بین دو دستگاه شاهد بالابردن سرانه مطالعه در بین کودکان و نوجوانان و خانواده باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اضافه کرد: آشنایی و تبادل تجربیات بین دو دستگاه به منظور توسعه ترویج کتاب نقطه اشتراک کانون و امور کتاب خانه هاست و کانون پرورش فکری و امور کتابخانه ها دو بال برای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب خوانی در جامعه هستند.

سجاد راسخانه مدیرکل امور کتابخانه های عمومی لرستان نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل و کارکنان کانون در کتابخانه مرکزی گفت: انتقال دانش و آگاهی و تبادل تجربیا


برچسب ها: کانون پرورش فکری - کودکان و نوجوانان - مدیرکل کانون پرورش فکری - کانون پرورش فکری کودکان - پرورش فکری - کتابخانه ها - کتابخانه
آخرین اخبار سرویس:

کانون پرورش فکری و کتابخانه ها دو بال ترویج کتاب خوانی هستند

کانون پرورش فکری و کتابخانه ها دو بال ترویج کتاب خوانی هستند