مطالب مرتبط:
دستورالعمل دانشگاه آزاد اسلامی درباره حجاب ابلاغ شد
ابلاغ دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
دانشگاه آزاد دستورالعمل جدید درباره حجاب ابلاغ کرد
دانشگاه آزاد دستورالعمل جدید درباره حجاب ابلاغ کرد
ابلاغ دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 13:302024-04-15دانش

دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب


رییس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای اعلام کرد: موقتاً از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی به واحدها جلوگیری شود.

- رییس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به روسای استان ها و واحدها اعلام کرد: موقتاً از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی به واحدها جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، فرزاد جهان بین رییس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به رؤسای استان ها و واحدهای ویژه اعلام کرد: با توجه به اهمیت آراستگی و شئون رفتاری و نقش آن در پاسداشت حقوق و آزادی های اجتماعی و تضمین کیفیت آموزشی که پیش از این نیز بیان شده است موارد زیر جهت اجرا ابلاغ می شود: 1- براساس تبصره 2 ماده 9 دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی، موقتاً از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی که شرح آن اعلام شده است، به واحد جلوگیری کرده و پرونده افراد خاطی مستقیماً به کمیته انضباطی ارسال گردد.

2- کسانی که براساس بندهای 1 تا 4 ماده 9 همان دستورالعمل تذکر گرفته اند و پرونده شان می باید به کمیته انضباطی برود، حکمشان مانند فردی که اصرار بر تخلف دارد، صادر شود چراکه عملاً باوجود 4 مرحله تذکر به این مرحله رسیدند.


برچسب ها: دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد - رییس کمیته انضباطی - کمیته انضباطی - دانشگاه - آزاد - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب

دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب