مطالب مرتبط:
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده جوانان در مریوان آغاز شد
دعوت 14 وزنه بردار به اردوی تیم ملی
دعوت 14 وزنه بردار به اردوی تیم ملی
اطلاعیه مهم سازمان وظیفه عمومی فراجا درباره تمدید موعد اعزام به خدمت
آرامش در اردوی پرسپولیس؛ این تفاوت بین سرخ ها با همتایان شان در استقلال است!/ پرسپولیسی ها را قهرمانی را بلدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 09:202024-04-15پزشكي

اعزام 250 دانشجو به اردوی جهادی سروآباد


معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اعزام 250نفر از دانشجویان دانشگاه های استان با محوریت بسیج دانشجویی به منطقه محروم ژاورود سروآباد خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اعزام 250نفر از دانشجویان دانشگاه های استان با محوریت بسیج دانشجویی به منطقه محروم ژاورود سروآباد خبر داد.

دکتر محمود کلاهدوزان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اردوهای جهادی، ارائه خدمات به مناطقی است که دچار محرومیت بوده و به عبارتی دسترسی به امکانات به هر دلیلی برایشان دشوار است.

وی از عملکرد حوزه بهداشت و درمان در موضوع اردوهای جهادی سخن گفت و افزود: خوشبختانه ما در این حوزه تا دورترین مناطق روستایی در سطح کشور در حال ارائه خدمات شبکه ای به مردم روستاها هستیم.

تعداد 250 نفر از دانشجویان استان کردستان امروز 27 فروردین در مراسمی با حضور رییس دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی و نماینده ولی فقیه در استان به اردوی یک هفته ای سروآباد برای ارائه خدمت به مناطق محروم این شهرستان در حوزه های مختلف اعزام شدند که دانشجویان علوم پزشکی در حوزه بهداشت و درمان پیشتاز این اردوی جهادی هستند.

انتهای پیام


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی کردستان - دانشجو - دانشگاه - معاون فرهنگی - دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه های استان - کردستان
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 250 دانشجو به اردوی جهادی سروآباد

اعزام 250 دانشجو به اردوی جهادی سروآباد