مطالب مرتبط:
نامه «بایدن» به «شریف»: در کنار پاکستان هستیم
کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست
بایدن از تصمیم آمریکا در قبال غزه گفت
بایدن: به دنبال برقراری آتش بس 6 هفته ای در غزه هستیم
فیلم/توییت جنجالی ترامپ با تصویری عجیب از بایدن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 09:302024-03-31بين الملل

نامه بایدن به نواز شریف


جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، در نامه ای به شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، بر حمایت واشنگتن از اسلام آباد برای مقابله با مهم ترین چالش های جهانی و منطقه ای تاکید کرد.

- جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، در نامه ای به شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، بر حمایت واشنگتن از اسلام آباد برای مقابله با مهم ترین چالش های جهانی و منطقه ای تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا، در نامه خود به شهباز شریف، نخست وزیر پاکستان، آورده است: ایالات متحده برای مقابله با مهم ترین چالش های جهانی و منطقه ای این دوران در کنار پاکستان خواهد ایستاد.

این نامه، که سفارت آمریکا در اسلام آباد منتشر کرد، نخستین نامه بایدن به شهباز شریف پس از انتخابات اخیر پاکستان است؛ انتخاباتی که در آن، شهبار شریف با ائتلاف حزب مسلم لیگ نواز و حزب مردم پاکستان ، برای بار دوم به نخست وزیری رسید.

براساس گزارش وزارت خارجه آمریکا در این نامه آمده است: این همکاری شامل پیشبرد دیدگاه مشترک ما برای آینده ای با امنیت بیشتر، سلامت، رشد اقتصادی و دسترسی به آموزش برای همه است.

از طریق چارچوب اتحاد سبز ایالات متحده و پاکستان، ما همچنین به تقویت تاب آوری اقلیمی، حمایت از کشاورزی پایدار و مدیریت آب و کمک به بهبود پاکستان از سیل های ویرانگر در سال 2022 ادامه خواهیم داد.


برچسب ها: پاکستان - نخست وزیر - رییس جمهوری - آمریکا - اسلام آباد - بایدن - نامه
آخرین اخبار سرویس:

نامه بایدن به نواز شریف

نامه بایدن به نواز شریف