مطالب مرتبط:
پلیس راهور: معابر تهران خلوت است؛ با احتیاط برانید
در روز قدس، توقف در کدام معابر تهران ممنوع است؟
ریزش مرگبار چاه در تهران
فیلتر خریدهای قابل توجه 15 فروردین 1403 بورس تهران
قیمت رهن و اجاره آپارتمان در اکباتان تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 08:552024-04-04حوادث

معابر تهران خلوت است


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه معابر شهر خلوت است، از رانندگان خواست که از سرعت و سبقت غیرمجاز خوددداری کرده و با احتیاط رانندگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پلیس راهور پایتخت، سرهنگ علی اصغر شریفی روز پنجشنبه گفت: معابر اصلی و بزرگراهی شهر بدلیل قرار گرفتن در ایام تعطیلات نوروزی همچنان خلوت است و همین موضوع باعث افزایش سرعت خودروها و احتمال بروز خطر و تصادفات بخاطر بی احتیاطی برخی رانندگان می شود.

وی ادامه داد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می کنیم فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است.

به گفته سرهنگ شریفی، تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر به منظور کنترل سرعت خودروها و جلوگیری از سبقت های حادثه ساز حضور دارند.

وی از رانندگان درخواست کرد سرعت مطمئنه را رعایت کنند چرا که اگر حادثه ای مقابل راننده روی دهد و مانعی پیش بیاید، بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد جلوگیری کند.


برچسب ها: پلیس راهور تهران بزرگ - رانندگان - معابر - پلیس راهور تهران - پلیس راهور - خلوت - سرعت
آخرین اخبار سرویس:

معابر تهران خلوت است

معابر تهران خلوت است