مطالب مرتبط:
وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است
معاون پارلمانی رییس جمهور: همکاری و تعامل بین دولت و مجلس به نفع مردم و کشور است
سهم دانش بنیان ها از اقتصاد کشور چقدر است؟
مشکل اقتصاد ایران در 1402 چه بود و 1403 دولت چه باید کند؟
مشکل اقتصاد ایران در 1402 چه بود و 1403 دولت چه باید کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 22:452024-03-26سياسي

وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از ایرنا، سید احسان خاندوزی سه شنبه شب (هفتم فروردین ماه) در نشست مشترک با محمدمهدی اسماعیلی، - وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه بر اساس اصل 43 قانون اساسی مردم باید در اداره امور کشور مشارکت داشته باشند، گفت: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است و زمینه را برای فراهم کردن نقش آفرینی مردم فراهم خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از ایرنا، سید احسان خاندوزی سه شنبه شب (هفتم فروردین ماه) در نشست مشترک با محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم، اظهار داشت: نمایشگاه قرآن امسال به جهات مختلف با سال های گذشته تفاوت دارد.

وی افزود: به نظر می رسد یک غفلت یا شاید یک انتخاب راهبردی پنهان در دهه های گذشته صورت گرفته که اساساً منحصر کردن حوزه اداره امور به طبقه خاصی از دیوان سالاران کشور است که این نگاه به شکل کاملاً روشن و آشکار مغایر ایده بنیان گذاران جمهوری اسلامی است.

وزیر اقتصاد بیان کرد: اصل 43 قانون اساسی ناظر به این است که اداره امور باید به گونه ای باشد که عموم مردم در اداره کشور مشارکت داشته باشند.


برچسب ها: سید احسان خاندوزی - نمایشگاه قرآن - احسان خاندوزی - اقتصاد - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر اقتصاد - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است

وزیر اقتصاد: نگاه دولت سیزدهم بازگرداندن اداره کشور به مردم است