مطالب مرتبط:
کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایرانی
هواشناسی ایران| ورود سامانه بارشی به کشور / هشدار آب گرفتگی گسترده معابر و سیلاب
جزییات جدید از نفوذ موشک های ایران در سامانه دفاعی اسراییل
جزییات جدیدی از رخنه موشک های ایران در سامانه دفاعی رژیم صهیونیستی
فلاحت پیشه: حتی کشور های دوست ایران از جنگ استقبال می کنند| عدم حضور مستقیم آمریکا در جنگ، نوعی تلاش برای کنترل بحران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 12:102024-04-15اقتصادي

کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران ساخت


سامانه مدیریت هوشمند ساختمان که به دست متخصصان یک شرکت دانش بنیان طراحی و تجاری سازی شده است، امکان کنترل و نظارت بر تمامی بخش های ساختمان را به صورت هوشمند و از راه دور فراهم می کند.

- سامانه مدیریت هوشمند ساختمان که به دست متخصصان یک شرکت دانش بنیان طراحی و تجاری سازی شده است، امکان کنترل و نظارت بر تمامی بخش های ساختمان را به صورت هوشمند و از راه دور فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی فراقیان، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به طراحی و تجاری سازی سیستم مدیریت هوشمند ساختمان، گفت: با توجه به نیاز بازار و همچنین بالا بودن قیمت محصولات وارداتی، در مسیر ساخت این سامانه قدم گذاشتیم.

این محصول علاوه بر این که باعث بهینه سازی مصرف انرژی می شود، از امکان کنترل توسط رایانه و تلفن همراه هوشمند برخوردار بوده و با توجه به طراحی و ساخت دستگاه در داخل کشور، امکان ارائه قابلیت های مختلف و سفارشی، متناسب با درخواست کارفرما و بر اساس معماری ساختمان فراهم شده است.

وی با اشاره به این که استفاده از سامانه هوشمند مدیریت ساختمان، باعث کاهش مصرف حامل های انرژی در ساختمان می شود، ادامه داد: تمام قشرهای جامعه به دلیل اینکه این محصول در ساختمان نصب می شود، مخاطب این محصول به شمار می آیند.


برچسب ها: شرکت دانش بنیان - هوشمند - ساختمان - مدیریت هوشمند - ساخت - دانش بنیان - تجاری سازی
آخرین اخبار سرویس:

کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران ساخت

کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران ساخت