مطالب مرتبط:
اعلام آمادگی ایران برای میزبانی سومین همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
اگر سیاست دولت همان سیاست 1402 باشد، قطعاً مشکلات اقتصادی بیشتر خواهد شد / ما در زمان جنگ هم این مشکلات را نداشتیم، چون عقلانیت حاکم بود / اگر یک شرکت آمریکایی در صنعت نفت ما سرمایه گذاری کند به نفع ایران و به ضرر رقبای منطقه ای ماست اما دولت متوجه این موضوع نیست
ایران، شریک مطمئن اقتصادی عراق/ صادرات 52 میلیارد مترمکعب گاز به عراق
روایت عناصر اطلاعاتی اسراییل از جنگ ایران و کشورهای عربی
مردم ایران بالاترین میل را به موفقیت در میان کشورهای جهان دارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 21:152024-03-28سياسي

اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر


حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است،با رشید مردوف معاون رییس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.

- حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که به ترکمنستان سفر کرده است،با رشید مردوف معاون رییس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دیدار ابعاد مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه ای و بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار بر گسترش همکاربهای دو کشور در حوزه های انرژی ،ترانزیت و حمل ونقل تاکید کرد و افزود :موضوع مدیریت منابع آبی نیز از موضوعات مهم در منطقه ما است و ضرورت دارد دو کشور در این رابطه همکاریهای مستمری داشته باشند .

امیر عبداللهیان دریای خزر را عرصه ای برای همکاریهای سازنده بین کشورهای ساحلی خواند و ارتباطات دو کشور در این دریا را در راستای منافع متقابل طرفها خواند و تداوم مذکرات در مورد مسائل حقوقی، امنیتی و اقتصادی دریای خزر را ضروری دانست و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای میزبانی سومین همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر در سطح نخست وزیران مطرح کرد.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - امیر عبداللهیان - وزیر امور خارجه - حسین امیر عبداللهیان - جمهوری اسلامی - ترکمنستان - عبداللهیان
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر

اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر