مطالب مرتبط:
حمایت تمام قد هنرمندان کشور از اقدام مقتدرانه ایران علیه اسراییل
پروازهای این کشور اروپایی به اسراییل لغو شد
برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره حمله ایران به اسراییل/ حمله شدید نماینده روسیه به کشور های غربی/ چین: حمله ایران پاسخ به حمله به کنسولگری بود/ نماینده ایران: پاسخ به اسراییل لازم و متناسب بود/ گوترش: خواستار توقف فوری نزاع ایران و اسراییل هستم/ محکوم کردن ایران توس
ر شب پاسخ نظامی ایران به اسراییل، دیدیم که آمریکایی ها مواضعی اتخاذ کردند که خیلی از اسراییلی ها را هم غافلگیر کرد / طنز تلخ ماجرا این است که حتی برخی از کشور های دوست ایران از جنگ استقبال می کنند، اما آمریکایی ها که دشمن ایران هستند، مخالف گسترش جنگ هستند
حمایت دانشگاهیان لرستان از حمله سپاه به اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 16:552024-04-15سياسي

تبیین سیر شکل گیری کشور جعلی اسراییل وظیفه دانشگاهیان است


معاون پژوهشی رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه امروز افکار عمومی به نفع مردم فلسطین و ایران است، گفت: تبیین سیر شکل گیری کشور جعلی اسراییل وظیفه دانشگاهیان است .

- معاون پژوهشی رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه امروز افکار عمومی به نفع مردم فلسطین و ایران است، گفت: تبیین سیر شکل گیری کشور جعلی اسراییل وظیفه دانشگاهیان است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود حسین پور در حاشیه نشست بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبایی که پیرامون دفاع مشروع ایران و عملیات وعده صادق برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افکار عمومی امروز به نفع مردم فلسطین و ایران است و اگر اهمیت عملیات وعده صادق تبیین شود، قطعا مردم متوجه این وضعیت خواهند شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود توضیح داد: خداوند وعده داده است کسانی که انسان ها و خداپرستان را یاری می کنند، آنها را یاری می کنیم.

تبیین سیر شکل گیری کشور جعلی اسراییل وظیفه دانشگاهیان است .

معاون پژوهشی رییس دانشگاه علامه طباطبایی، با بیان اینکه کشور ماهیت سردمداران کشور جعلی اسراییل از آغاز شکل گیری، فلسطینی، یهودی و اسراییلی نبود، ادامه داد: از همان ابتدا اصلیت سردمداران رژیم اسراییل لهستانی یا بلاروسی یا اوکراینی بود.


برچسب ها: دانشگاه علامه طباطبایی - دانشگاه - علامه طباطبایی - دانشگاه علامه - افکار عمومی - مردم فلسطین - دانشگاهیان
آخرین اخبار سرویس:

تبیین سیر شکل گیری کشور جعلی اسراییل وظیفه دانشگاهیان است

تبیین سیر شکل گیری کشور جعلی اسراییل وظیفه دانشگاهیان است