مطالب مرتبط:
کشف 700 کارتخوان قاچاق در تهران
کشف 700 کارتخوان قاچاق در تهران
کشف 700 کارتخوان قاچاق در تهران
کشف 700 کارتخوان قاچاق در تهران
حضور کاظم صدیقی در نماز جمعه امروز تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 13:252024-04-06حوادث

کشف محموله لیوان و بخارسازهای قاچاق در تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 18 هزار قلم لیوان سرامیکی و دستگاه بخارساز قاچاق از یک کامیون خبر داد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 18 هزار قلم لیوان سرامیکی و دستگاه بخارساز قاچاق از یک کامیون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مهدی افشاری درباره جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی پلیس موفق به کشف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محدوده حسن آباد فشافویه شدند.

رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه محرز شد که یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی از استان خوزستان به سمت تهران بارگیری و حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد، گفت: در ادامه با شناسایی ماموران این کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به تهران شناسایی و متوقف شد.

افشاری افزود: در بررسی اولیه از این کامیون مشخص شد که متهم با پوشاندن و اختفاء کالاها تعداد 17 هزار و 580 عدد لیوان سرامیکی و 706 دستگاه بخارساز را با استفاده از بارنامه های غیر قانونی به شهر تهران منتقل کرده و قصد توزیع آن در بازار را داشته است که مورد شناسایی


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - پلیس امنیت - رییس پلیس امنیت - تهران - لیوان سرامیکی
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله لیوان و بخارسازهای قاچاق در تهران

کشف محموله لیوان و بخارسازهای قاچاق در تهران