مطالب مرتبط:
ادعای رسانه صهیونیستی درباره موافقت وزرای کابینه نتانیاهو برای توافق با حماس
روایت آکسیوس از مانع تراشی نتانیاهو در توافق با حماس
«اسحاق بریک» ژنرال ارشد ارتش اسراییل : ما نه تنها حماس را حتی از نظر نظامی نمی توانیم نابود کنیم بلکه توانایی خود را در برابر ایران هسته ای نیز از دست داده ایم (فیلم)
طرح آمریکا برای حمله اسراییل به رفح: اتاق فرماندهی مشترک و عملیات محدود
حماس: برای مقابله با حمله احتمالی به رفح آماده ایم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 21:402024-03-31بين الملل

نتانیاهو: پیروزی بر حماس بدون عملیات نظامی در رفح ممکن نیست


نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد بدون انجام عملیات نظامی در شهر رفح غزه، هیچ پیروزی بر جنبش حماس حاصل نخواهد شد و انجام این عملیات قطعی است.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد بدون انجام عملیات نظامی در شهر رفح غزه، هیچ پیروزی بر جنبش حماس حاصل نخواهد شد و انجام این عملیات قطعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه پیش از عزیمت به بیمارستان جهت انجام عمل جراحی در یک نشست خبری حاضر شد.

وی در این نشست خبری مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفا بیش از 200 رزمنده مقاومت از جمله فرماندهان حماس را حذف کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز اطراف بیمارستان الشفا را هدف قرار داد.

نتانیاهو درباره تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی گفت: ما به عملیات خود در لبنان و غزه ادامه خواهیم داد و برای نابودی حماس وارد رفح خواهیم شد.

ارتش اسراییل اکنون در حال تخلیه ساکنان شهر رفح است.

وی با بیان اینکه بدون عملیات نظامی در رفح، هیچ گونه پیروزی بر جنبش حماس ممکن نیست، افزود: آمریکا مانع از این کار نخواهد شد ولی ملاحظاتی را روی درخواست آمریکا اعمال خواهیم کرد.

پیش از این واشنگتن طرح جایگزینی را برای حمله زمینی ارتش صهیونیستی به شهر رفح ارائه کرد که براساس آن رفح به طور کامل از بقیه نوار غزه جدا و منزو


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - ارتش رژیم صهیونیستی - عملیات - عملیات نظامی - بیمارستان
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: پیروزی بر حماس بدون عملیات نظامی در رفح ممکن نیست

نتانیاهو: پیروزی بر حماس بدون عملیات نظامی در رفح ممکن نیست