مطالب مرتبط:
موانع حضور مردم در بخش تولید برطرف و ظرفیت های مردمی فعال شوند
سید حسن خمینی در سخنرانی نوروزی: خداوند همه ما را در مسیری که صلاح می داند ثابت قدم بدارد و مشکلات معیشتی اهالی این سرزمین را برطرف بگرداند
وقتی بایدن دست زن مردم را می گیرد! + فیلم
بادمجان دولت رییسی دوباره سوژه روز مردم شد
دست خالی دولت در مهار کلاهبرداری های اینترنتی/تبلیغات یا عوام فریبی؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 12:002024-03-20سياسي

مجلس و دولت دست در دست هم مشکلات مردم را برطرف کنند


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: انتظار می رود مجلس در کنار دولت دست در دست هم فارغ از اختلاف ها و مسائل، مشکلات مردم را برطرف کنند.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: انتظار می رود مجلس در کنار دولت دست در دست هم فارغ از اختلاف ها و مسائل، مشکلات مردم را برطرف کنند.

متن پیام نوروزی آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به مناسبت آغاز سال 1403 بدین شرح است: در ساعات اولیه سال 1403 محضر شریف هم استانی های عزیز این عید باستانی، عید نوروز را تبریک عرض می کنم و در این لحظاتی که در بطن ماه مبارک رمضان قرار گرفتیم و در کنار سفره ای نشسته ایم که اولیای خدا نشسته اند، دعا می کنیم بهترین ها نصیب ملت بزرگ ایران در هر جای عالم که هستند، بشود.

امیرالمومنین(ع) فرمودند: الفُرصَه تمُّر مرِّ السَحاب ، فرصت های این ماه مبارک مثل ابر بهاری، سریع تمام خواهد شد و لذا آنچه مهم است، استفاده کردن از ثانیه ثانیه های این ماه مبارک می باشد، موضوعی که در روایات نیز بسیار مورد تأکید قرار گرفته است.

خیلی از ما به میزان سن و سال خودمان این ماه مبارک را درک کرده ایم، البتنه امیدوارم ملت بزرگ ما مخصوصا هم استانی های عزیز بتوانند از این فرصت ماه مبارک رمضان به نحو احسن استفاده کنند.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - مشکلات مردم - استان - آیت الله حبیب الله شعبانی - ولی فقیه - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

مجلس و دولت دست در دست هم مشکلات مردم را برطرف کنند

مجلس و دولت دست در دست هم مشکلات مردم را برطرف کنند