مطالب مرتبط:
استاندار گیلان: قیمت برنج در سال جدید متناسب می شود
استاندار گیلان: وزیر جهاد جلوی واردات برنج مازاد را بگیرد
استاندار گیلان: شعر از جمله ابزار در مقابله با جنگ شناختی دشمن است
فیلم | نشست خبری استاندار چهارمحال و بختیاری
فیلم | در دیدار استاندار مازندران با دانش آموزان چه گذشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 22:302024-04-08فرهنگي

درخواست استاندار گیلان برای استمرار برگزاری نشست با شاعران


استاندار گیلان با بیان اینکه باید جلسات با شعرا در حوزه های مختلف به ویژه شعرای گیلانی بیش از گذشته برگزار شود، گفت: از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درخواست دارم این قبیل جلسات را با شعرا و به ویژه شعرای گیلانی بیشتر برگزار کند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه باید جلسات با شعرا در حوزه های مختلف به ویژه شعرای گیلانی بیش از گذشته برگزار شود، گفت: از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درخواست دارم این قبیل جلسات را با شعرا و به ویژه شعرای گیلانی بیشتر برگزار کند.

اسدالله عباسی عصر امروز، 20 فروردین ماه در همایش شعر سوگواره غزه که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، با اشاره به نقش قابل تامل شعر در رفع بسیاری از بحران ها در کشور، اظهار کرد: گاهی یک بیت شعر به اندازه یک کتاب سخن دارد و حاوی پیام های ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه باید جلسات با شعرا در حوزه های مختلف به ویژه شعرای گیلانی بیش از گذشته برگزار شود، گفت: از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درخواست دارم این قبیل جلسات را با شعرا و به ویژه شعرای گیلانی بیشتر برگزار کند.

استاندار گیلان با تاکید بر تهیه کتابچه شامل سروده شاعران گیلانی، بیان کرد: سروده های شاعران گیلانی باید به صورت لوح های فشرده و یا کتابچه چاپ و انتشار پیدا کند زیرا یکی از


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - گیلان - استاندار گیلان - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - برگزار - استاندار
آخرین اخبار سرویس:

درخواست استاندار گیلان برای استمرار برگزاری نشست با شاعران

درخواست استاندار گیلان برای استمرار برگزاری نشست با شاعران