مطالب مرتبط:
تمام فعالیت های آموزشی از فردا در رژیم صهیونیستی تعطیل شد (25 فروردین 1403)
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: حمله ایران بزرگتر از پیش بینی ما است | هشدار امیرعبداللهیان: رژیم اسراییل متوقف نشود همه متضرر می شوند +ویدئو
پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی مناسب و کوبنده خواهد بود
واکنش انگلیس به توقیف کشتی رژیم صهیونیستی در تنگه هرمز
سفارت رژیم صهیونیستی در «باکو» تخلیه شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 10:502024-04-14بين الملل

فعالیت سامسونگ نکست در رژیم صهیونیستی متوقف شد


شرکت «سامسونگ نکست» در پی رکود اقتصاد رژیم صهیونیستی به دلیل ادامه جنگ در غزه، فعالیت هایش در اراضی اشغالی را تعطیل کرده و به خارج منتقل می کند.

- شرکت سامسونگ نکست در پی رکود اقتصاد رژیم صهیونیستی به دلیل ادامه جنگ در غزه، فعالیت هایش در اراضی اشغالی را تعطیل کرده و به خارج منتقل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شرکت که شاخه نوآوری شرکت کره ای سامسونگ است، به کارمندانش اعلام کرد فعالیت هایش در تل آویو را تعطیل می کند.

طبق گزارش پایگاه خبری اسراییلی سی تِک، این شرکت در ایمیلی به کارمندانش اعلام کرد دفتر آمریکایی، مسئولیت مشتریان منطقه ای و سرمایه گذاری ها را در پروسه ای که تا پاییز اتفاق می افتد، برعهده می گیرد و منابع و توصیه ها را برای این تیم فراهم خواهد کرد.

این تصمیم در پی موج مشکلات برای اقتصاد رژیم صهیونیستی از جمله بخش فناوری، از زمان حملات هفتم اکتبر و جنگ در غزه گرفته شد.

جنبش بایکوت، قطع سرمایه گذاری و تحریم ها که خواستار تحریم رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی های حقوق بشر است، اعلام کرد این اقدام، نشانه قوی دیگری از تضعیف شدید اعتماد به اقتصاد رژیم صهیونیستی است.

قبل از جنگ غزه، صندوق بین المللی پول هشدار داده بود اصلاحات قضایی جنجالی که اعضای بخش فناوری رژیم صهیونیستی به آن معترض شده بودند، می تواند تاثیر منفی روی


برچسب ها: اقتصاد رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - صهیونیستی - سامسونگ - فعالیت - اراضی اشغالی - شرکت
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامسونگ نکست در رژیم صهیونیستی متوقف شد

فعالیت سامسونگ نکست در رژیم صهیونیستی متوقف شد