مطالب مرتبط:
حمله پهپادی اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپوریژیا/ لو رفتن نسخه ترامپ برای پایان دادن به جنگ اوکراین
حمله تند یک پرسپولیسی به سازندگان پرویزخان
سرلشکر رحیم صفوی: شهادت مستشاران ایرانی برای جبهه مقاومت انگیزه آفرین است/ آنها به دست شقی ترین و پست ترین مخلوقات آمریکا و انگلیس به شهادت رسیدند
فیلم نجات گروگان ها از چنگال تروریست ها در چابهار + گفتگو با آنها
شهردار اصفهان در انتصابات خود دقت کند که مجبور به تغییر سریع آنها نباشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 20:302024-04-07بين الملل

حمله تند ترامپ به مهاجران/ آنها انسان نیستند، حیوانند!


در حالی که مسئله مهاجرت بر نتیجه انتخابات گذشته اثر گذاشته است، اما می تواند در سال 2024 بیشتر از ادوار گذشته، تعیین کننده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، نشریه تایم در یاداشتی نوشت: این انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را می توان در میان مورخان آینده با نام انتخابات مهاجرت شناخت.

این موضوع به عنوان اصلی ترین نگرانی در میان رای دهندگان، چه در نظرسنجی های ملی و چه در میان ایالت هایی که میدان جنگ سیاسی و رقابت بر سر انتخابات هستند، پیشی گرفته است.

بر اساس نظرسنجی های جدیدی که در این هفته منتشر شده است، در میان رای دهندگان، جو بایدن؛ رییس جمهوری فعلی آمریکا در وضعیت نامناسبی قرار دارد و از آن جایی که ترس از رفتار مهاجران و جوامع تحت فشار در بخش هایی از این کشور بسیار غالب است، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق ایالات متحده، به موقعیت مطلوب تری دست یافته است.

تایم مدعی شد، وال استریت ژورنال روز چهارشنبه (سوم آپریل) مجموعه گسترده ای از نظرسنجی ها را از هفت ایالت منتشر کرده و شانس بسیار کمی را برای بایدن در نظر گرفته است.

ائتلاف دموکرات ها به وضوح در حال فروپاشی است، با بروز اختلافات قابل توجه در میان رای دهندگان سیاه پوست و لاتین تبار و همچنین رای دهندگان جوان، شکاف جنسیتی نیز مخاطبان مشکوک تری را در میان مردان در آن ایالت ها نشان می دهد.


برچسب ها: انتخابات - انتخابات ریاست جمهوری - رییس جمهور - ریاست جمهوری آمریکا - میان - جمهور - مهاجران
آخرین اخبار سرویس:

حمله تند ترامپ به مهاجران/ آنها انسان نیستند، حیوانند!

حمله تند ترامپ به مهاجران/ آنها انسان نیستند، حیوانند!