مطالب مرتبط:
جابجایی بیش از 127 هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی لرستان
جابه جایی بیش از 127 هزار مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی لرستان
نقش مهم نوسازی حمل و نقل عمومی در کاهش آلودگی هوا
شهرهایی با بهترین سیستم حمل و نقل عمومی جهان
هنوز گشایش مؤثری برای توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت صورت نگرفته است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 11:352024-04-07سياسي

تصویب نرخ جدید ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل


سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: لایحه شهرداری اردبیل در خصوص نرخ پیشنهادی کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر در سال 1403 به تصویب شورای شهر اردبیل رسید.

- ایسنا/اردبیل سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: لایحه شهرداری اردبیل در خصوص نرخ پیشنهادی کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر در سال 1403 به تصویب شورای شهر اردبیل رسید.

سلامت صفری، 19 فروردین ضمن تاکید بر اهتمام و برنامه ریزی مدیران شهرداری مبنی بر اجرای پروژه های مصوب شده گفت: همزمان با اولین جلسه رسمی شورای شهر در سال جدید دو لایحه ارسالی شهرداری بررسی و بندهای مصوبات جلسات گذشته قرائت شد.

وی با بیان اینکه در خصوص بررسی و تصویب تعرفه نرخ ناوگان حمل و نقل عمومی در سال 1403 در راستای مدنظر قراردادن نرخ تورم و هزینه بالای استهلاک خودروها تلاش کردیم این افزایش هم به نفع شهروندان و هم به نفع قشر زحمت کش رانندگان باشد، افزود: بطور متوسط با 40 درصد افزایش موافقت شد.

صفری افزود: در حوزه حمل و نقل عمومی مشکلات اساسی داریم که علاوه بر ضرورت به روز شدن طرح جامع ترافیکی شهر و احداث معبر و پل و خیابان هایی که در دستور کار هست، کل اعضای شورا از شهردار خواستند مطابق برنامه مصوب فرایند خرید 130 دستگاه اتوبوس و ون را با بهره گیری از ظرفیت های موجود، پیگیری و به نتیجه برساند.


برچسب ها: ناوگان حمل و نقل عمومی - حمل و نقل عمومی - اردبیل - شورای اسلامی شهر اردبیل - شهر اردبیل - سخنگوی شورای اسلامی - حمل و نقل
آخرین اخبار سرویس:

تصویب نرخ جدید ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل

تصویب نرخ جدید ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل