مطالب مرتبط:
آغاز اکران سیار و دانشگاهی فیلم «آسمان غرب»
عمر رضا داوودنژاد به اکران فیلم جنجالی اش قد نداد
جزییات اکران سیار و دانشگاهی فیلم «آسمان غرب»
نمایش کمدی بادشاه در قزوین آماده اکران است
عمر رضا داوودنژاد به اکران فیلم جنجالی اش قد نداد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 10:302024-04-07فرهنگي

سرنوشت شکارچیان «سیمرغ زرین» فجر در اکران !


«سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی» عنوان جایزه ای است که در جشنواره فیلم فجر از سوی سازمان سینمایی اهدا می شود، این سیمرغ از بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1385 به این رویداد اضافه شد و جالب است بدانید این سیمرغ هیچ زمان دو بار روی شانه یک تهیه .

- سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی عنوان جایزه ای است که در جشنواره فیلم فجر از سوی سازمان سینمایی اهدا می شود، این سیمرغ از بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1385 به این رویداد اضافه شد و جالب است بدانید این سیمرغ هیچ زمان دو بار روی شانه یک تهیه کننده ننشسته است به جز شانه های ابراهیم اصغری برای 2 فیلم به کبودی یاس و شور شیرین .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نگاهی به فیلم هایی که در این 18 سال موفق به دریافت این سیمرغ زرین شدند می توان دریافت سازمان سینمایی کشور در طول این سال ها بیشتر آثاری را لایق این جایزه دانسته است که به موضوعات دفاع مقدسی پرداختند و به روایت زندگی شهدای هشت سال جنگ تحمیلی پرداختند.

ناگفته نماند که در این میان و در سال 93 این سیمرغ به هیچ فیلمی اهدا نشد و شاید دلیل آن نبودن اثری در ژانر دفاع مقدس باشد! اینکه این سیمرغ زرین با تصمیم چه افرادی به فیلم ها در سال های مختلف اهدا می شود، اینکه هر سال افرادی مشخص درباره آن نظر می دهند، از هیات داوران جشنواره در


برچسب ها: جشنواره فیلم فجر - جشنواره فیلم - سازمان سینمایی - سیمرغ - فیلم - فیلم فجر - جشنواره
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت شکارچیان «سیمرغ زرین» فجر در اکران !

سرنوشت شکارچیان «سیمرغ زرین» فجر در اکران !