موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
دغدغه های 24 سال پیش مرحوم مصباح یزدی /اینترنت جوانها را به مسیر خطرناک می برد/اخلاق دخترها رضایتبخش نیست/بنام آزادی،ارزشها را از ما می گیرند
دغدغه های24سال پیش مرحوم آیت الله مصباح یزدی/ اینترنت جوانها را به مسیر خطرناک می برد/اخلاق دخترها رضایتبخش نیست/بنام آزادی،ارزشها را از ما می گیرند
آزادی قدس از چنگال صهیونیست ها از دغدغه های امام راحل بود
شرایط جدید پرداخت حق اولاد کارگران در سال 1403 + مبلغ
چهره متفاوت بازیگر «خانه به دوش» پس از 20 سال (عکس)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 فروردین 1403 ساعت 16:002024-04-01سياسي

دغدغه های 24 سال پیش مرحوم مصباح یزدی


مردم صحبت پیغمبر را که 70 روز پیش از در گذشت ایشان بازگو شده بود، فراموش کردند و آمدند طبق اصول دموکراتیک برای خود رهبر انتخاب کردند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بنا بر خبری که خبرگزاری ایسنا در 23خرداد 79 منتشر کرده؛ آیت الله مصباح یزدی با اشاره به وظایف کنونی شیعیان در جامعه ی اسلامی گفت: باید کلاه خود را قاضی کنیم و ببینیم که حسینی هستیم یا یزیدی.

بنده شخصا نمی دانم اگر در واقعه کربلا قرار داشتم در آن شرایط حسینی بودم یا یزیدی حداکثر کاری که می توانستم انجام بدهم این بود که بی طرف باشم، نمی دانم شما حسینی هستید یا یزیدی اما امیدوارم که حسینی باشید.

وی تاکید کرد: وقتی حرکت فرهنگی اسلام بر اثر سوء مدیریت رو به انحطاط است آیا راضی هستیم که با این عناصر مبارزه کنیم، آیا راضی هستیم که جانمان را از دست بدهیم؟ در این مرحله است که مشخص می شود چه کسی حسینی است و چه کسی یزیدی.

آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: کسانی هستند که دستاوردهای انقلاب را به باد می دهند اما به خاطر ریاست سکوت می کنند و من و شما هم در معرض آزمایش هستیم.

باید ارزشهای اسلامی را پاس بداریم، نباید به نام آزادی و دموکراسی ارزشها را از ما بگیرند، خونهایی که برای این ارزشها داده شده اند، بسیار با ارزش هستند.


برچسب ها: آیت الله مصباح یزدی - مصباح یزدی - آیت الله مصباح - حسینی - آیت الله - مرحوم مصباح یزدی - مصباح
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های 24 سال پیش مرحوم مصباح یزدی

دغدغه های 24 سال پیش مرحوم مصباح یزدی