مطالب مرتبط:
تصویب قطعنامه شورای حقوق بشر درباره ممنوعیت ارسال سلاح برای رژیم صهیونیستی
تصویب قطعنامه شورای حقوق بشر درباره ممنوعیت ارسال سلاح برای رژیم صهیونیستی
قطعنامه ممنوعیت صادرات سلاح به اسراییل تصویب شد
شورای حقوق بشر قطعنامه ممنوعیت صادرات سلاح به اسراییل راتصویب کرد
شورای حقوق بشر قطعنامه ممنوعیت صادرات سلاح به اسراییل را تصویب کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 09:302024-04-06بين الملل

استقبال حماس از قطعنامه ممنوعیت صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل درخصوص ممنوعیت صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی استقبال کرد و خواستار بازخواست و مجازات رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایت های این رژیم در نوار غزه شد.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل درخصوص ممنوعیت صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی استقبال کرد و خواستار بازخواست و مجازات رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایت های این رژیم در نوار غزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش حماس در واکنش به تصویب قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل درخصوص ممنوعیت صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما از تصویب قطعنامه ممنوعیت صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی استقبال کرده و خواستار مجازات این رژیم به دلیل ارتکاب جنایت های جنگی و جنایت علیه بشریت در نوار غزه هستیم.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی سما ، این جنبش همچنین اعلام کرد تصویب این قطعنامه سازمان ملل گام مهمی در راستای تحت فشار قرار دادن اشغالگران برای توقف جنگ ویرانگر و وحشیانه خود علیه غیرنظامیان در نوار غزه تلقی می شود.

جنبش حماس از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست تا اقداماتی عملی برای ملزم کردن کشورها و شرکت های صادرکننده سلاح به رژیم اشغالگر اتخاذ کنند تا این قطعنامه فورا اجرایی شود.


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - شورای حقوق بشر سازمان ملل - ممنوعیت صادرات - صهیونیستی - رژیم - شورای حقوق بشر - مقاومت اسلامی فلسطین
آخرین اخبار سرویس:

استقبال حماس از قطعنامه ممنوعیت صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی

استقبال حماس از قطعنامه ممنوعیت صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی