مطالب مرتبط:
توضیح سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور درباره اتفاقات منطقه الیمالات مازندران
مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم/ کارها و میدان در ان
جزییات برگزاری دور دوم انتخابات از زبان وزیر کشور
«قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می شود؟ |
وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 11:552024-03-28سياسي

دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم


هشتمین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین موحدی به عنوان رییس ستاد و با حضور تمامی اعضاء برگزار شد.

- هشتمین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین موحدی به عنوان رییس ستاد و با حضور تمامی اعضاء برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام موحدی دادستان کل کشور با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در 11 اسفند سال گذشته اظهار داشت: مردم ایران زیر بمباران تبلیغاتی دشمنان، آگاهانه و با احساس مسئولیت در پای صندوق های رأی حضور یافته و بحمدالله انتخابات در امنیت کامل برگزار و مقدمات تشکیل مجلس بعدی را فراهم ساختند.

وی گفت: این امنیت با لطف خدا و با تلاش تمام نیروهای انتظامی، اطلاعاتی و بسیج مردمی حاصل گردید که جای تقدیر از همه دست اندرکاران این حوزه دارد.

رییس ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی افزود: در انتخابات اخیر شاهد یک همکاری و هماهنگی خوب بین مسئولان مختلف دستگاه های ذی ربط در سراسر کشور بودیم و بحمدالله این تجربه هم به تجربیات قبل افزوده شد.

موحدی در بخش دیگری از سخنان خود پیشنهاد تشکیل کمیته ای در دبیرخانه ستاد مرکزی را داده و گفت: ما در بخش هایی در حال نظام سازی هستیم و اگر نقا


برچسب ها: انتخابات - حجت الاسلام والمسلمین - حجت الاسلام - تخلفات انتخاباتی - دادستان کل کشور - انتخابات مجلس شورای اسلامی - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم

دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم