مطالب مرتبط:
کشف 100 کیلوگرم حشیش در قم
کشف 275 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی در مشهد (15 فروردین 1403)
کشف 10 کیلوگرم تریاک از خودوری 2 قاچاقچی
کشف بیش از یک تن و 365 کیلوگرم مواد مخدر در لرستان
511 کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 14:452024-04-04حوادث

105 کیلوگرم حشیش در بندرعباس کشف شد


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ و کشف 105 کیلو حشیش در شهرستان بندرعباس خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ و کشف 105 کیلو حشیش در شهرستان بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان، امروز (شانزدهم فروردین ماه) با اعلام این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر توسط یک باند قاچاقچی از بندرعباس به شهرستان خمیر مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: ماموران با تحقیقات و بررسی های تکمیلی محل دپو مواد مخدر را در یکی از شهرک های مسکونی بندرعباس شناسایی کرده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام شدند که در بدو ورود متوجه انتقال چند گونی از یکدستگاه خودرو پراید به وانت شدند که متهمان با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع خودرو متوقف و در بازرسی از آن مقدار 105 کیلو حشیش کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: در این عملیات دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.


برچسب ها: مواد مخدر - بندرعباس - فرمانده انتظامی استان - قاچاقچی مواد مخدر - شهرستان بندرعباس - فرمانده انتظامی - استان هرمزگان
آخرین اخبار سرویس:

105 کیلوگرم حشیش در بندرعباس کشف شد

105 کیلوگرم حشیش در بندرعباس کشف شد