مطالب مرتبط:
ایران در پاسخ به اسراییل باید صبور باشد | باید سایه تهدید حمله بر سر اسراییل را نگاه داریم | چه فرقی می کند موشک را سپاه به اسراییل بزند یا حزب الله؟
حضور امیرعبداللهیان در سفارت ایران در دمشق
دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا با حضور وزرای اقتصادی بیش از 30 کشور برگزار می شود
سیدحسن نصرالله: حماقت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری و تاکید ایران بر پاسخ باعث جدایی بایدن و نتانیاهو از هم شده است
حضور 4 داور المپیکی کشتی ایران در قهرمانی آسیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 14:402024-04-09سياسي

حضور صهیونیست ها در امارات برای ایران تهدید است


فرمانده نیروی دریایی سپاه حضور صهیونیست ها در امارات را برای انجام کار اقتصادی ندانست و با بیان اینکه صهیونیست ها در امارات در واقع کارهای امنیتی و نظامی انجام می دهند، - آن را یک تهدید برشمرد که نباید این اتفاق بیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در گفت وگویی با بیان اینکه درگیری در جنگ 8 ساله نابرابر با صدام و حزب بعث باعث پیشرفت نظامی ما شد، اظهار کرد: بعد از 45 سال از انقلاب هم از لحاظ نیروی انسانی و آموزش های خاص و هم از ساخت تجهیزات و امکاناتی که خودمان در تحریم کامل و مشکلات اقتصادی برای ما ایجاد کردند، ما امروز به نقطه ای رسیدیم الحمدالله که می توانیم بگوییم جزو صادر کنندگان سلاح می توانیم باشیم.

موشک ها و رادارهایی که در نیروی دریایی و در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تولید کردیم، افتخاری است، زیرا که ما در تحریم کامل توانستیم این امکانات را ایجاد کنیم.

می توانیم جزو صادرکنندگان سلاح باشیم وی ادامه داد: این دستاوردها نشان می دهد که ما اگر روی پای خودمان بایستیم و اتکای مان به خدا باشد که فقط و به عنوان یک مسلمان وقتی بگوییم الله اکبر ، دیگر چیز دیگری بزرگتر از خدا ندانیم قطعاً خداوند به ما کمک می کند و این اتفاق امروز در نیروهای مسلح ما الحمدالله افتاده و ما بعد از چهل و اندی سال جزو نیروهای


برچسب ها: صهیونیست ها - صهیونیست - فرمانده نیروی دریایی سپاه - نیروی دریایی - فرمانده نیروی دریایی - امارات - نیروی دریایی سپاه
آخرین اخبار سرویس:

حضور صهیونیست ها در امارات برای ایران تهدید است

حضور صهیونیست ها در امارات برای ایران تهدید است