مطالب مرتبط:
417 دانش آموز قزوینی به تحصیل بازگشت
بازگشت 417 دانش آموز قزوینی به تحصیل در سال گذشته
شکست پورتو در شب بازگشت طارمی
شکست پورتو در شب بازگشت طارمی
دلیل بازگشت چندین باره سوخت صادراتی ایران به افغانستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 15:302024-04-08اجتماعي

تلاش دستگاه برای بازگشت دوباره کودکان از تحصیل جامانده به مدارس


دادستان مرکز گلستان با اشاره به حمایت دادستانی برای خانواده های زندانیان از پیگیری برای بازگشت دوباره به مدرسه کودکان بازمانده از تحصیل تا کمک به تامین جهیزیه دختران در آستانه ازدواج خبر داد.

- ایسنا/گلستان دادستان مرکز گلستان با اشاره به حمایت دادستانی برای خانواده های زندانیان از پیگیری برای بازگشت دوباره به مدرسه کودکان بازمانده از تحصیل تا کمک به تامین جهیزیه دختران در آستانه ازدواج خبر داد.

محمد اسپانلو ظهر دوشنبه 20 فروردین در ادامه سرکشی های مستمر خود به دیدار خانواده تعدادی از مددجویان زندان های استان رفت و مشکلات آنان را بررسی کرد.

وی بیان کرد: این سرکشی ها به صورت مستمر و به منظور بررسی و پایش وضعیت خانواده های زندانیان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که این قشر را در نبود سرپرست خانواده تهدید می کند ، صورت می گیرد.

دادستان گلستان افزود: هم اکنون 711 خانواده ای که سرپرست آنان دوران محکومیت خود را می گذراند تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده های زندانیان هستند و خدمات مختلف حمایتی و فرهنگی به آنان ارائه می شود.

اسپانلو ادامه داد: آسیب های اجتماعی و مشکلات این خانواده ها بررسی و بر اساس اولویت برای رفع آن با کمکهای خیران و نهادهای حمایتی اقدام می کنیم تا آسیب های کمتری این خانواده ها را درگیر کند.


برچسب ها: خانواده های زندانیان - کودکان بازمانده از تحصیل - دادستان مرکز گلستان - دادستان - خانواده - بازمانده از تحصیل - گلستان
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دستگاه برای بازگشت دوباره کودکان از تحصیل جامانده به مدارس

تلاش دستگاه برای بازگشت دوباره کودکان از تحصیل جامانده به مدارس