مطالب مرتبط:
دولت آمریکا از اپل شکایت کرد
شکایت آمریکا از اپل
وزیر خارجه آمریکا وارد فلسطین اشغالی شد
کاندیدای مستقل انتخابات آمریکا کیست؟
امام جمعه مشهد: ورود مردم به عرصه تولید منجر به خلع سلاح اقتصادی آمریکا می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 12:402024-03-23بين الملل

شکایت 16 ایالت آمریکا علیه ممنوعیت مجوزهای ال ان جی


شانزده ایالت تحت رهبری جمهوری خواهان، شکایتی را برای به چالش کشیدن ممنوعیت دولت فدرال در خصوص تایید برنامه های صادرات گاز طبیعی مایع (ال ان جی) تنظیم و اعلام کردند دولت فدرال فاقد صلاحیت برای رد گسترده این مجوزها است.

- شانزده ایالت تحت رهبری جمهوری خواهان، شکایتی را برای به چالش کشیدن ممنوعیت دولت فدرال در خصوص تایید برنامه های صادرات گاز طبیعی مایع (ال ان جی) تنظیم و اعلام کردند دولت فدرال فاقد صلاحیت برای رد گسترده این مجوزها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شکایت در دادگاه فدرال در لیک چارلز، لوییزیانا، توسط دادستانهای کل جمهوری خواه ائتلاف ایالت هایی از جمله تگزاس، لوییزیانا و فلوریدا ثبت شد که ادعا می کنند توقف صادرات توسط وزارت انرژی، به اقتصاد آمریکا آسیب می زند و تلاش ها برای تامین انرژی متحدان واشنگتن در اروپا از طریق عرضه عرضه ثابت ال ان جی را تضعیف می کند.

دولت بایدن در ژانویه اعلام کرد توقف صدور مجوزهای جدید، به مقامات این امکان را می دهد تا روند آن را برای تجزیه و تحلیل اثرات اقتصادی و زیست محیطی پروژه هایی که به دنبال مجوز صادرات ال ان جی به اروپا و آسیا هستند، بررسی کنند.

ایالت ها می گویند توقف تاییدیه های جدید برای صادرات ال ان جی، فراتر از اختیارات وزارت انرژی تحت قانون گاز طبیعی است که این آژانس را ملزم می ک


برچسب ها: دولت فدرال - ال ان جی - گاز طبیعی مایع - فدرال - ممنوعیت - شکایت - ایالت
آخرین اخبار سرویس:

شکایت 16 ایالت آمریکا علیه ممنوعیت مجوزهای ال ان جی

شکایت 16 ایالت آمریکا علیه ممنوعیت مجوزهای ال ان جی