مطالب مرتبط:
انس کودکان غزه با قرآن مایه اقتدار جامعه اسلامی است
خواندن قرآن یک مسئله راهبردی است/حضور 25 کشور اسلامی و غیر اسلامی در نمایشگاه
حمله مقاومت اسلامی عراق به اهداف حیاتی اسراییل
معنویتِ برآمده از انقلاب اسلامی اصلی ترین رقیب جریان های سکولار است
معنویتِ برآمده از انقلاب اسلامی اصلی ترین رقیب جریان های سکولار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1403 ساعت 19:502024-03-21فرهنگي

تمسک به قرآن کریم برای اعتلای جامعه اسلامی شرط اصلی و حیاتی است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران از برپایی نشست قرآنی تهران توقعاتی را اعلام می کنم، گفت: این نشست باید خروجی های مشخصی داشته باشد.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران از برپایی نشست قرآنی تهران توقعاتی را اعلام می کنم، گفت: این نشست باید خروجی های مشخصی داشته باشد.

باید آینده درخشان جامعه اسلامی را در پرتو تعالیم قرآن کریم نشان دهد، وحدت امت اسلامی را در ریشه کن کردن تروریسم دولتی رژیم صهیونسیتی به مثابه یک جمع واحد اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین نشست قرآنی تهران با عنوان نقش قرآن کریم و مقاومت در تثبیت هویت اسلامی امروز پنج شنبه(2 فرودین) با حضور محمدمهدی اسماعیلی -وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- حجت الاسلام سید محمدعلی موسوی جزایری -عضو خبرگان رهبری، شبیر فیروزیان -سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ، حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی پور -رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مهدی مصطفوی -قائم مقام معاونت ارتباطات بین الملل دفتر رهبری، رونی الفه -مشاور وزیر فرهنگ لبنان، پروفسور سلیمان برک -استاد دانشکده الهیات استانبول و تعداد دیگری از میهمانان بین المللی برگزار شد.


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - اسلامی - وزیر فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

تمسک به قرآن کریم برای اعتلای جامعه اسلامی شرط اصلی و حیاتی است

تمسک به قرآن کریم برای اعتلای جامعه اسلامی شرط اصلی و حیاتی است