مطالب مرتبط:
حذف استقلال یا پرسپولیس از آسیا قطعی شد؟!
استقلال نه! پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود
یک ادعای جنجالی؛ استقلال از آسیا حذف می شود یا پرسپولیس؟
آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس
آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 20:402024-04-15ورزشي

استقلال یا پرسپولیس؟


ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت : پرسپولیس با توجه به بازیکنان خوبی که در نیم فصل دوم جذب کرد، شرایطش نسبت به استقلال بهتر است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

بهنام ابوالقاسمپور در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ها در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس از بین تیم های بالای جدول شانس زیادی برای قهرمانی لیگ دارند.

اتفاقاتی که هفته گذشته برای تراکتور و سپاهان به وجود آمد، سبب شد تا شیرازه اتحاد، انسجام و همبستگی این تیم ها از هم بپاشد و در حال حاضر مدعیان اصلی قهرمان دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند.

استقلال چگونه می تواند قهرمان لیگ برتر شود؟ پیشکسوت استقلال گفت : اختلافات بین مدیریت و کادر فنی استقلال سبب شده این تیم دوباره وارد حاشیه شود و این نگرانی وجود دارد که به خاطر این اختلاف، استقلال نتواند صدرنشینی خود را حفظ کند.

مجید نامجو مطلق در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم ها در نیم فصل دوم و اینکه شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است؟ اظهار کرد: با توجه به اینکه هفت هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده سپاهان و تراکتور عملا از کورس قهرمانی جا ماندند و با توجه به فا


برچسب ها: استقلال - پرسپولیس - استقلال و پرسپولیس - قهرمان - دو تیم استقلال و پرسپولیس - نیم فصل دوم - بهنام ابوالقاسمپور
آخرین اخبار سرویس:

استقلال یا پرسپولیس؟

استقلال یا پرسپولیس؟