مطالب مرتبط:
هنر بهترین راه برای روایت مظلومیت غزه است
ناکامی و انزوا؛ سهم اسراییل از جنگ غزه به روایت ان بی سی
ناکامی و انزوا؛ سهم اسراییل از جنگ غزه به روایت شبکه ان بی سی
وزیر ارشاد: نگاه ویژه نمایشگاه کتاب به غزه / راه اندازی سکوهای دائمی عرضه لباس از اردیبهشت
روش های نوین در مصاحبه های استخدامی : چگونه بهترین انتخاب را انجام دهیم؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 01:252024-04-07فرهنگي

هنر بهترین راه روایت مظلومیت غزه است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به نقش موثر هنر در روایات تاکید کرد و گفت: هنر بهترین راه برای روایت مظلومیت غزه است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به نقش موثر هنر در روایات تاکید کرد و گفت: هنر بهترین راه برای روایت مظلومیت غزه است.

اعظم روانشاد 19 فروردین در آیین نکوداشت روز هنر انقلاب اسلامی و بسیج هنرمندان، ضمن گرامی داشت یاد شهید آوینی و تشکر از فعالیت های فرهنگی هنری هنرمندان لرستان در سال 1402، گفت: مهم ترین برنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال جاری و به تبع آن در استان ها اجرای طرح شهید آوینی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در اجرای این طرح بر محوریت جوانان متعهد و جریان حلقه های میانی برای نقش آفرینی مؤثر مردم و تسریع حرکت عمومی جامعه در بستر مشارکت پذیری و ظرفیت سازی تاکید شده است.

روانشاد، ایجاد تحول در عرصه فرهنگ و هنر اسلامی و گسترش معارف انقلاب اسلامی در جامعه و استقلال فرهنگی، تولید و انتشار محتوا و صنایع فرهنگی فاخر انقلاب اسلامی متناسب با نیاز مخاطبان را، از جمله اهداف اجرای طرح شهید آوینی عنوان کرد و افزود: امیدواریم که با اجرای این طرح در استان شتاب و توسعه خوب فرهنگی و هنری را شاهد باشیم.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - اسلامی - فرهنگ
آخرین اخبار سرویس:

هنر بهترین راه روایت مظلومیت غزه است

هنر بهترین راه روایت مظلومیت غزه است