مطالب مرتبط:
تجهیزات پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فراتر از کشورهای منطقه است
امام جمعه یزد: نباید موضوعات معیشتی را با اهداف انقلاب پیوند دهیم بلکه باید استقامت کنیم/ انقلاب اسلامی یک نظام الهی است/ کم کاری هایی از سوی برخی افراد داریم ولی نباید دلسرد شویم
تأمین امنیت نظام اسلامی عبادت محسوب می شود
تأمین امنیت نظام اسلامی عبادت است
قدردانی فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه از عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1403 ساعت 15:402024-03-23سياسي

ارتش مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامی است


امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی گفت: بخش عمده ای از کارکنان ارتش را سربازان تشکیل می دهند که بهره وری و اثربخشی بیشتر آنان می تواند نقش موثرتری در جامعه داشته باشد.

- امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی گفت: بخش عمده ای از کارکنان ارتش را سربازان تشکیل می دهند که بهره وری و اثربخشی بیشتر آنان می تواند نقش موثرتری در جامعه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی جانشین فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق، در ضیافت افطاری در جمع کارکنان وظیفه، با اشاره به اینکه امروز بحث سربازی، موضوعی مهم و اساسی در کشور تلقی می شود، اظهار کرد: در گذشته به سرباز نگاه ابزاری می شد؛ در حالی که در نظام اسلامی مقوله سربازی ولایت و امام زمان (عج) مطرح بوده و به همین دلیل سربازی در نظام اسلامی، امری مقدس و دارای اهمیت ویژه است.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس کلید واژه سرباز معنای متفاوتی پیدا کرد، افزود: امروز نیز کلمه سرباز در نظام جمهوری اسلامی ایران به معنای سرمایه انسانی است که می تواند سبب ارتقای نظام و افزایش قدرت نظامی شود.

امیر سرتیپ دوم خلیل آبادی به نقش مهم ارتش در تولید قدرت و صیانت از اقتدار نظام اشاره کرد و گفت: ارتش مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامی است و نقش راهبردی این نیروی خدوم و انقلابی در صیانت از آرمان های ان


برچسب ها: سرباز - نظام اسلامی - خلیل آبادی - سرتیپ دوم - منطقه پدافند هوایی شمال - کارکنان - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

ارتش مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامی است

ارتش مظهر اقتدار و عظمت نظام اسلامی است