مطالب مرتبط:
چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
استوری مشترک استقلالی های تیم ملی
انجام تمرین بازیکنان تیم ملی در ترکمنستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 فروردین 1403 ساعت 12:152024-03-26ورزشي

از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی


تیم ملی والیبال نشسته بانوان پس از عملکرد چشمگیر در بازی های پاراآسیایی هانگژو خود را آماده کسب سهمیه و رقابت های انتخابی پارالمپیک پاریس 2024 می کند که بانوی جوان و اصفهانی هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.

- ایسنا/اصفهان تیم ملی والیبال نشسته بانوان پس از عملکرد چشمگیر در بازی های پاراآسیایی هانگژو خود را آماده کسب سهمیه و رقابت های انتخابی پارالمپیک پاریس 2024 می کند که بانوی جوان و اصفهانی هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.

تیم ملی والیبال نشسته بانوان اکنون در میان مدعی های آسیا به حساب می آید تا جایی که همین چند ماه اخیر مدال نایب قهرمانی رقابت های پاراآسیایی هانگژو را بر گردن آویختند، این در حالی است که بازی تدارکاتی برون مرزی نداشته و مسابقات بین المللی اش به تعداد دو رقمی نمی رسد.

دختران پاراوالیبال ایران در مهم ترین رویداد پیش رو خود را برای رقابت های انتخابی پارالمپیک 2024 مهیا می کنند و لیلا بریانیان بر راس نیمکت تیم ملی قرار دارد.

ایسنا پیش از اعزام تیم ملی والیبال نشسته بانوان به مسابقات انتخابی پارالمپیک 2024 پاریس با لیلا بریانیان، سرمربی جوان و اصفهانی ملی پوشان در خصوص شروع دوران ورزشی تا رسیدن به نیمکت تیم ملی و چالش های این راه به گفت وگو نشسته که در ادامه می خوانید: ایسنا: حدود 20 سال کار با توان یابان، از کجا


برچسب ها: تیم ملی والیبال نشسته - والیبال نشسته بانوان - پاراآسیایی هانگژو - بازی های پاراآسیایی هانگژو - تیم ملی والیبال - والیبال نشسته - بازی های پاراآسیایی
آخرین اخبار سرویس:

از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی

از امدادگری در زلزله بم تا سرمربیگری تیم ملی