مطالب مرتبط:
پیام آیت اللّه العظمی فاضلی بهسودی در حمایت از مردم فلسطین به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس: سران کشورهای اسلامی در سیاست های خود در قبال رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کنند/ مسلمانان و آزادگان جهان به خصوص جوانان مسلمان در قبال ملت مظلوم فلسطین بی تفاوت نباشند
دعوت آیت الله سعیدی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
نظر حضرت آیت الله خامنه ای درباره اشتباه در تشخیص ضرر و قضای روزه
دفتر آیت الله العظمی سبحانی میزان زکات فطره را اعلام کرد
راهکارهای هشت گانه توجه در نماز از سوی آیت الله العظمی وحید خراسان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 14:302024-04-05سياسي

آیت الله سعیدی: با حرکت هماهنگ ملت های مسلمان خانه سست ظالم ویران خواهد شد


حرکت طریق القدس و حماسه ای که مجموعه ای به نام حماس آفرید ثابت کرد بیت یهود صهیونیست تا دندان مسلح و مورد حمایت همه دنیا از بیت عنکبوت هم سست تر است.

- ایسنا/قم امام جمعه قم اظهار کرد: حرکت طریق القدس و حماسه ای که مجموعه ای به نام حماس آفرید ثابت کرد بیت یهود صهیونیست تا دندان مسلح و مورد حمایت همه دنیا از بیت عنکبوت هم سست تر است.

آیت الله سید محمد سعیدی در راهپیمایی روز جهانی قدس شهر مقدس قم در گفت وگویی خبری با بیان اینکه قرآن کریم خط کلی مبارزه با یهود ظالم و متجاوز را داده است، اظهار کرد: در هر زمانی بر رهبری و مسئولان نظام است که این خط را برای مردم تبیین کنند و مقام معظم رهبری و قبل از ایشان مرحوم امام (ره) این خط را مشخص کرده اند.

وی با بیان اینکه هر سال یک ویژگی خاص پیدا می شود تا راهپیمایی روز قدس شناسنامه داشته باشد، گفت: شناسنامه راهپیمایی روز قدس امسال حرکت حماسی و بزرگ مردم فلسطین، غزه و حماس است که به مردم ما انگیزه، شور و غیرت مضاعفی برای حرکت داد و مردم ما امروز برای انجام تکلیف قرآنی در این راهپیمایی حاضر شدند.

امام جمعه قم اضافه کرد: حرکت طریق القدس و حماسه ای که مجموعه ای به نام حماس آفرید ثابت کرد بیت یهود صهیونیست تا دندان مسلح و مورد حمایت همه دنیا از بیت عنکبوت هم سست تر است.


برچسب ها: راهپیمایی - راهپیمایی روز جهانی قدس - صهیونیست - حماس - شناسنامه - راهپیمایی روز قدس - آیت الله
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: با حرکت هماهنگ ملت های مسلمان خانه سست ظالم ویران خواهد شد

آیت الله سعیدی: با حرکت هماهنگ ملت های مسلمان خانه سست ظالم ویران خواهد شد