مطالب مرتبط:
تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
ملوان بازنده سربلند؛ تساوی خانگی داماش؛ شکست سپیدرود در دربی شمال
اعلام ترکیب هوادار و پیکان
ترکیب پیکان برای تقابل خاص با هوادار تهران
برتری یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 18:352024-04-18ورزشي

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار


30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

- تیم های هوادار و پیکان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

 هفته بیست وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های با تساوی دو تیم تهرانی پیکان و هوادار آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، تیم های هوادار و پیکان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

محسن سفید چقایی در دقیقه 20 هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری در دقیقه 30 گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل ها را جبران کرد.

در نیمه دوم، پیکانی ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه 86 کار را به تساوی کشاند.


برچسب ها: مسابقات فوتبال لیگ برتر - فوتبال لیگ برتر - مسابقات فوتبال - هوادار - ورزشگاه پاس قوامین - باشگاه های کشور - باشگاه های
آخرین اخبار سرویس:

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار