مطالب مرتبط:
خروش یکپارچه دیار کریمان علیه جنایات رژیم صهیونیستی در روز قدس
خروش بی نظیر مرزنشینان خراسان شمالی در راهپیمایی روز قدس
قدس 1403؛ خروش بین المللی علیه رژیم صهیونیستی
نماهنگ | روز قدس امسال، یک خروش بین المللی
استاندار گیلان: روز قدس امسال خروش بین المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 16:002024-04-05سياسي

خروش یکپارچه شهروندان سوادکوه و سوادکوه شمالی در روز قدس


مردم سوادکوه همگام با دیگر نقاط جهان، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به خیابانها آمدند تا انزجار و نفرت خود را از جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش اسراییل به جهانیان اعلام کنند.

- ایسنا/مازندران مردم سوادکوه همگام با دیگر نقاط جهان، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به خیابانها آمدند تا انزجار و نفرت خود را از جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش اسراییل به جهانیان اعلام کنند.

اقشار مختلف مردم با در شهرهای زیراب، پل سفید، شیرگاه و آلاشت با پرچم های جمهوری اسلامی ایران، فلسطین و مقاومت، ندای همدلی و حمایت از کودکان فلسطینی را سر دادند.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران به عنوان سخنران در راهپیمایی روز قدس در شیرگاه با تاکید بر سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم صهیونسیتی، از همه دولت ها و ملت های آزاده جهان خواستند تا در برابر این جنایات سکوت نکنند و برای حمایت از مردم مظلوم غزه بپا خیزند.

سرهنگ محمد اکبر زاده ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه در حمله به بیمارستانها بخصوص حملات ددمنشانه به کنسولگری ایران در سوریه، نظام مقدس جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را مدیون خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری عنوان کرد.


برچسب ها: ماه مبارک رمضان، - سوادکوه - نیروی دریایی سپاه پاسداران - حمایت از کودکان فلسطینی - جهان - ماه مبارک - نیروی دریایی سپاه
آخرین اخبار سرویس:

خروش یکپارچه شهروندان سوادکوه و سوادکوه شمالی در روز قدس

خروش یکپارچه شهروندان سوادکوه و سوادکوه شمالی در روز قدس