مطالب مرتبط:
تصادفات نوروزی در تیران و کرون 33 درصد کاهش یافت
کاهش 5 درصدی تولید فرش دستباف در خراسان جنوبی
کاهش 15 درصدی حوادث ترافیکی خراسان رضوی نسبت به سال گذشته
کاهش 15 درصدی حوادث ترافیکی خراسان رضوی نسبت به سال گذشته
کاهش 7.5 درصدی تورم اسمی مواد غذایی در ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 10:252024-04-08اقتصادي

کاهش 52 درصدی تصادفات در رزن


فرماندار رزن از کاهش 52 درصدی تصادفات در این شهرستان خبر داد و گفت: در این شهرستان تصادفات از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته با وجود افزایش مسافرت ها 52 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/همدان فرماندار رزن از کاهش 52 درصدی تصادفات در این شهرستان خبر داد و گفت: در این شهرستان تصادفات از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته با وجود افزایش مسافرت ها 52 درصد کاهش داشته است.

علی اصغر غفاری آثار اظهارکرد: در شهرستان رزن طی دو سال گذشته 37 نقطه حادثه خیز شناسایی شده بود که از این تعداد، 35 نقطه با 40 میلیارد تومان هزینه اصلاح و ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه امسال در تعطیلات نوروز حتی یک مورد سرقت هم در سطح شهرستان رزن گزارش نشده است، افزود: طی دو سال اخیر بیش از 408 دوربین پایش تصویر در سطح روستاهای شهرستان رزن نصب شده است.

فرماندار رزن، مدیریت و نظارت بازار به ویژه تأمین اقلام ضروری مردم را در ایام عید مطلوب دانست و گفت: در سالیان گذشته در بحث بازار مردم با مشکلاتی مواجه بودند اما امسال با تدابیر و تلاش دستگاه های مرتبط با بازار در تأمین اقلام اساسی و ضروری مردم هیچ گونه مشکلی نداشتند که این امر حاصل تلاش مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط بوده است.


برچسب ها: شهرستان - تصادفات - فرماندار رزن - شهرستان رزن - فرماندار - کاهش - درصد
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 52 درصدی تصادفات در رزن

کاهش 52 درصدی تصادفات در رزن