مطالب مرتبط:
حمایت از 1000 نفر از فرزندان ایتام و محسنین در استان کردستان
عکس | برگزاری نشست هم اندیشی جامعه قرآنی کردستان
بایدن چوب حمایت از جنایت های اسراییل در غزه را خورد
شولتس: حمایت از اوکراین برابر روسیه، برای برقراری صلح در اروپا ضروری است
حمایت زنان قمی از آرمان قدس با پویش جهانی «پخت مقلوبه فلسطینی»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 12:552024-04-07سياسي

طرح های قرآنی شاخص و موثر در کردستان حمایت می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: از طرح های قرآنی شاخص و موثر که منجر به حفظ قرآن کریم و یادگیری علوم و معارف قرآنی شود، حمایت همه جانبه می کنیم.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: از طرح های قرآنی شاخص و موثر که منجر به حفظ قرآن کریم و یادگیری علوم و معارف قرآنی شود، حمایت همه جانبه می کنیم.

علی اصغر دریایی، امروز یکشنبه(19 فروردین) در نشست هم اندیشی با مدیران موسسات قرآنی و فعالان و حافظان قرآنی کریم شهر سنندج که به مناسبت ماه مبارک رمضان در کتابخانه امام خامنه ای شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: از طرح های قرآنی که منجر به حفظ و ترویج علوم و معارف قرآنی کریم در میان جوانان و نوجوانان شود حمایت همه جانبه خواهد شد.

وی افزود: ما در سال گذشته 21 برنامه شاخص و مختص به فعالیت ها و رویدادهای قرآنی در سطح استان برگزار شد که بعضی از این برنامه ها و رویدادها با گستره کشوری و استانی از جمله مسابقات ملی قرآن کریم مدهامتان که با حضور 280 نفر از قاریان و حافظان برجسته کشور و همچنین هفته قرآن کریم همراه با نمایشگاه قرآنی در خانه کرد سنندج برگزار شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اضافه کرد: به حقیقت دولت و حکومت ما، حکومت قرآنی است و بدون شک یکی از مهمترین راهبردهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلا


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - قرآنی - قرآن - طرح های قرآنی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - کردستان
آخرین اخبار سرویس:

طرح های قرآنی شاخص و موثر در کردستان حمایت می شود

طرح های قرآنی شاخص و موثر در کردستان حمایت می شود