مطالب مرتبط:
روایت تاجگردون از ماجرای گرانی بنزین در سال 98
روایت دقیق حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و مطلع شدنش در صبح جمعه!
روایت جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات: رییسی اولین کسی بود که توییت زد و مخالفت کرد، در حالی که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود!
افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات: من واقعا از زیرنویس شبکه خبر فهمیدم بنزین دیشب گران شده! رییسی اولین کسی بود که توییت زد و مخالفت کرد، در حالی که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود!
اظهارات جدید روحانی از ماجرای گرانی بنزین و صبح جمعه و اعتراضات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 فروردین 1403 ساعت 12:002024-03-30سياسي

روایت تاجگردون از ماجرای گرانی بنزین در سال 98


غلامرضا تاجگردون عضو حقوقی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سال 98، در واکنش به اظهارات اخیر رییس جمهور سابق، ماجرای افزایش قیمت بنزین را روایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، غلامرضا تاجگردون که در ماجرای اغتشاشات آبان سال 1398 در پی سه برابر شدن قیمت بنزین، ریاست کمیسیون برنامه بودجه مجلس دهم را برعهده داشت و عضو شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بود در واکنش به مصاحبه اخیر رییس جمهور سابق و طرح ادعاهای جدید، ماجرای دقیق جلسه شورای هماهنگی سران قوا و اعتراضش به نحوه اجرای این مصوبه را تشریح کرد: اصل واقعه: در اخبار خواندم که آقای روحانی رییس جمهور سابق در خصوص واقعه افزایش قیمت بنزین و اتفاقات آن ایام اظهارنظر فرمودند و در این مصاحبه گفته اند که من مردم را به راهپیمایی دعوت کرده ام.

(گفته ای نادرست) آنچه در آن روز اتفاق افتاده بود در کتاب زندگینامه ام (چاپ شده و هنوز انتشار داده نشده) آورده ام.

نمی دانم چرا وقتی وزیر کشور، رییس جمهور را در جریان نمی گذارد (اگر این حرف درست باشد) انتظار دارد امثال من که نماینده مردم بودیم، حرف مردم را به زبان نیاوریم.

یکی از موضوعاتی که در طول جلسات خیلی روی آن بحث می شد، مبحث اصلاح قیمت انرژی، مخصوصاً بنزین بود.


برچسب ها: شورای عالی هماهنگی اقتصادی - رییس جمهور سابق - شورای عالی هماهنگی - افزایش قیمت بنزین - غلامرضا تاجگردون - قیمت بنزین - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

روایت تاجگردون از ماجرای گرانی بنزین در سال 98

روایت تاجگردون از ماجرای گرانی بنزین در سال 98