مطالب مرتبط:
کلوب| صدر آبی ماند
استاندار: استفاده بهتر از آب سطحی، برنامه دولت برای رفع تنش آبی گلستان است
واکنش معنادار اسطوره استقلال به حواشی اخیر آبی ها + عکس
بازی فکری؛ اگه از عقاب هم تیزبین تری تو این جشن عروسی خوش ویو شانه آبی رو بیاب
هشدار ترسناک اسطوره استقلال به ستاره های آبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 01:102024-03-09اقتصادي

بازار وکیل شیراز به سیستم اطفا حریق پایه آبی مجهز شد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از افتتاح و بهره برداری از 3 پروژه این سازمان خبر داد و گفت: در راستای افزایش ایمنی و مقابله با خطرهای احتمالی آتش سوزی، - ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از افتتاح و بهره برداری از 3 پروژه این سازمان خبر داد و گفت: در راستای افزایش ایمنی و مقابله با خطرهای احتمالی آتش سوزی، بازار وکیل شیراز به سیستم اطفا حریق پایه آبی مجهز شد.

هادی عیدی پور شامگاه شنبه، 19 اسفندماه ضمن تشریح اقدامات انجام شده برای ایمن سازی بازار وکیل شمالی و جنوبی، از اجرای سیستم اطفا حریق پایه آبی با هدف افزایش ضریب ایمنی حریق بازار وکیل به عنوان میراث ملی خبر داد.

وی با بیان اینکه آتش سوزی یکی از بزرگترین تهدیدها برای بازارهای تاریخی به شمار می رود، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در تلاش است با استفاده از راهبردهای همه جانبه ایمنی در برابر حوادث، ریسک حریق را در بافت های تاریخی به کمترین میزان خود کاهش دهد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز ادامه داد: نصب سیستم اطفا حریق پایه آبی، آموزش های ایمنی و آتش نشانی به کسبه بازار، تشکیل کارگروه تخصصی کمیته ایمنی بازارهای تاریخی، تخصیص و شارژ کپسول های خاموش کننده از جمله اقدامات انجام شده بود.


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - سازمان آتش نشانی - رییس سازمان آتش نشانی - بازار وکیل - شهرداری شیراز - سازمان - ایمنی
آخرین اخبار سرویس:

بازار وکیل شیراز به سیستم اطفا حریق پایه آبی مجهز شد

بازار وکیل شیراز به سیستم اطفا حریق پایه آبی مجهز شد