مطالب مرتبط:
زخمی شدن زن جوان در تیراندازی عروسی
قهرمانی تیم «پادما یدک» اصفهان در لیگ تیراندازی بانوان
رسم غلط تیراندازی و مجروح شدن خانمی جوان
رسم غلط تیراندازی و مجروح شدن خانمی جوان
زخمی شدن زن جوان در تیراندازی عروسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 23:252024-03-09حوادث

ماجرا ی تیراندازی پلیس به اشباح شبگرد!


اعضای یک باند حرفه ای و سابقه دار که خواربار فروشی ها را خالی می کردند در حالی با تلاش نیروهای کلانتری خواجه ربیع مشهد دستگیر شدند که به خاطر سرقت های شبانه به اشباح شبگرد معروف شده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، از چند ماه قبل، دستبرد به خواربار فروشی های مشهد رنگ سریالی به خود گرفت و پرونده شکایت های متعددی در مراکز انتظامی تشکیل شد.

باتوجه به اهمیت موضوع باصدور دستورات ویژه ای از سوی فرمانده انتظامی مشهد،تحقیقات میدانی پلیس دراین باره وارد مرحله جدیدی شد.

بررسی های مقدماتی بیانگرآن بود که اعضای یک باند حرفه ای درتاریکی شب قفل های مغازه ها را برش می زنند و ابتدا برنج های فروشگاه را به سرقت می برند و درصورتی که فرصت مناسبی پیدا کنند به همه اموال خواربار فروشی دستبرد می زنند.

اهمیت این سرقت ها به جایی رسید که گروه کارآزموده ای از افسران دایره تجسس کلانتری خواجه ربیع به فرماندهی مستقیم سرهنگ روح ا.

شجاعی(رییس کلانتری)به تجزیه وتحلیل های پلیسی پرداختند و رصد های اطلاعاتی را درحالی برای شناسایی دزدان ادامه دادند که عاملان این سرقت ها در بین مال باختگان به اشباح شبگرد معروف شده بودند.

طولی نکشید که با تاکید سرتیپ دوم احمد نگهبان(رییس پلیس مشهد)گشت های شبانه تقویت شد و مناطق احتمالی ارتکاب جرم به قرق نیروهای انتظامی درآمد.


برچسب ها: فروشی - فرمانده انتظامی - انتظامی - کلانتری - فرمانده - سرقت - مشهد
آخرین اخبار سرویس:

ماجرا ی تیراندازی پلیس به اشباح شبگرد!

ماجرا ی تیراندازی پلیس به اشباح شبگرد!