مطالب مرتبط:
دانشجویان علوم پزشکی تهران «همتایار سلامت روان» می شوند
افزایش مراکز «خدماتِ سلامت روان» در محدوده دانشگاه علوم پزشکی تهران
انعقاد تفاهم نامه علوم پزشکی آبادان و مرکز تحقیقات سلامت کشور
همکاری دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با دانشگاه های عراق تقویت می شود
خودروهای خودران چه تاثیری بر سلامت روان دارند؟ بررسی 7 مورد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 13:152024-03-09پزشكي

دانشجویان علوم پزشکی تهران «همتایار سلامت روان» می شوند


مرکز مشاوره و راهنمایی مدیریت امور سلامت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، با هدف فعال سازی رفتاری دانشجویان و تقویت برنامه های مشارکتی از بین دانشجویان عضو فعال همتایار می پذیرد.

- مرکز مشاوره و راهنمایی مدیریت امور سلامت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، با هدف فعال سازی رفتاری دانشجویان و تقویت برنامه های مشارکتی از بین دانشجویان عضو فعال همتایار می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز مشاوره و راهنمایی مدیریت امور سلامت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور زمینه سازی، ارتقای انگیزه و روحیه مشارکت دانشگاهیان، توسعه فعالیت های اجتماعی و مهارت ارتباطی و گروهی آنان و در راستای کمک به کاهش بروز و شیوع آسیب های روانی و اجتماعی و پیرامون ترویج خدمات راهنمایی و مشاوره به دانشجویان با هدف حفظ ارتباط موثر بین مرکز مشاوره با دانشجویان، همتایار سلامت روان جذب می کند.

همتایاران پس از گذراندن دوره های آموزشی زیر نظر مرکز و با افزایش مهارت های خودمراقبتی و مشارکت جویی می توانند بر اساس توانمندی و علایق در حیطه های مختلف سلامت روان، در ارتقای سطح کیفیت زندگی خود و افراد جامعه تاثیر گذار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، علاقه مندان برای ثبت نام تا پایان اسفند ماه فرصت دارند به سایت معاونت فرهنگی و


برچسب ها: دانشجویان - دانشگاه علوم پزشکی تهران - دانشگاه علوم پزشکی - مرکز مشاوره - علوم پزشکی - دانشگاه علوم - راهنمایی
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان علوم پزشکی تهران «همتایار سلامت روان» می شوند

دانشجویان علوم پزشکی تهران «همتایار سلامت روان» می شوند