مطالب مرتبط:
آغاز به کار بیست و سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مشهد
تخفیفات 10 تا 30 درصدی در بیست وسومین نمایشگاه بهاره مشهد
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حضور آریاساسول آغاز به کار کرد
نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در مشهد گشایش یافت
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست آغاز به کار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 21:502024-03-03اقتصادي

آغاز به کار بیست وسومین نمایشگاه بهاره در مشهد


سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست وسومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ( فروش بهاره) با هدف تسهیل در خرید کالاهای با قیمت و کیفیت مناسب مورد نیاز شهروندان برای ماه مبارک رمضان و سال نو در این شهر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد از آغاز فعالیت بیست وسومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ( فروش بهاره) با هدف تسهیل در خرید کالاهای با قیمت و کیفیت مناسب مورد نیاز شهروندان برای ماه مبارک رمضان و سال نو در این شهر خبر داد.

رضا صفری اظهار کرد: این نمایشگاه عصر امروز 13 اسفندماه افتتاح و تا 18 اسفندماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد به کار خود ادامه خواهد داد.

وی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان افزود: زمینه های فعالیت مشارکت کنندگان شامل پوشاک و البسه، موادغذایی، میوه و تره بار، گوشت، مرغ و ماهی، سوسیس و کالباس و مواد پروتیینی، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، محصولات ارگانیک خوراکی، فرش ماشینی، کالای خواب و منسوجات خانگی، لوازم خانگی و ملزومات منزل و صنایع دستی است.

سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت مفید 15 هزار متر مربع و در سالن های مفاخر، فردوسی، عطار، فضای باز و خلیج فارس برای استقرار غرفه ها و فروشندگان حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا


برچسب ها: نمایشگاه بین المللی مشهد - نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه عرضه مستقیم کالا - عرضه مستقیم کالا - بین المللی - ماه مبارک رمضان
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار بیست وسومین نمایشگاه بهاره در مشهد

آغاز به کار بیست وسومین نمایشگاه بهاره در مشهد