مطالب مرتبط:
کاندیدای خبرگان رهبری در هرمزگان: انتخابات مجلس خبرگان  بر همه بخش ها تاثیر فراگیر دارد
پیش بینی بیش از 640 جایگاه و سازه تبلیغاتی انتخابات در سطح شهر مشهد
پیش بینی بیش از 640 جایگاه و سازه تبلیغاتی انتخابات 11 اسفند در سطح شهر مشهد
مشارکت همگانی در انتخابات، معادلات سطح بین المللی را تغییر خواهد داد
واکنش مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم به انتخابات مجلس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 13:202024-02-22سياسي

سطح تاثیر این انتخابات جهانی است


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ما مجبور هستیم که پیش برویم و نمی توانیم در نقطه ای متوقف شویم، گفت: توقف مثل سقوط است و مردم ایران این نکته را آموخته اند که باید سرزنده در هر جایی که نظام نیازمند مشارکت است حضور پیدا کنند.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ما مجبور هستیم که پیش برویم و نمی توانیم در نقطه ای متوقف شویم، گفت: توقف مثل سقوط است و مردم ایران این نکته را آموخته اند که باید سرزنده در هر جایی که نظام نیازمند مشارکت است حضور پیدا کنند.

سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر امروز، سوم اسفندماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه انتخابات نشان دهنده چند واقعیت مهم در کشور است، اظهار کرد: جامعه ما یک جامعه ای است که تمام ارکان و نهادهای اداره کشور در آن بر اساس ساختارهای مردم سالارانه است و انتخابات یک شاخص بسیار دقیق و واضحی از وجود مردم سالاری در جامعه ما است.

وی شرکت در انتخابات را بالفعل شدن نشاطی دانست که تا قبل از آن در جامعه بالقوه وجود داشت و گفت: حضور پرشور مردم باعث نا امیدی دشمن برای تعقیب طرح های خطرناکی می شود که ظرف سال های گذشته علیه ملت ما اعمال کرده و از این به بعد نیز قصد دارند که به آرزوهایشان برسند.


برچسب ها: فرمانده سپاه پاسداران - سپاه پاسداران انقلاب - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - انتخابات - فرمانده سپاه - گفت وگو با خبرنگاران
آخرین اخبار سرویس:

سطح تاثیر این انتخابات جهانی است

سطح تاثیر این انتخابات جهانی است